Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 28 september 2020, 23:11 uur
Echt nog nooit gehoord. Eigenlijk is mijn score te hoog, maar ik heb hier wel enige sympathie voor, dus ...
7
7
0
geplaatst: 29 september 2020, 17:14 uur
Davy Dee en de bende scoren 5,82 gemiddeld en komen daarmee terecht op plek 296.
De artiest van vandaag heeft slechts één solo studio-album uitgebracht. Drie tracks daarvan werden als single uitgebracht en die werden alle drie in thuisland Duitsland enorme hits. In Nederland wist slechts één single de hitlijst te bereiken.
Voor en na zijn solo-project concentreerde de artiest van de dag zich vooral op zijn band Seeed.
Peter Fox - Haus am See
[2009, #aw13, #hp17]
De artiest van vandaag heeft slechts één solo studio-album uitgebracht. Drie tracks daarvan werden als single uitgebracht en die werden alle drie in thuisland Duitsland enorme hits. In Nederland wist slechts één single de hitlijst te bereiken.
Voor en na zijn solo-project concentreerde de artiest van de dag zich vooral op zijn band Seeed.
Peter Fox - Haus am See
[2009, #aw13, #hp17]
0
geplaatst: 29 september 2020, 18:29 uur
Oh, wat heb ik een hekel aan dit nummer! Het werd maandenlang grijs gedraaid op de radio en dat terwijl ik het na enkele dagen al kotsbeu was. Nog steeds. Het succes ook nooit begrepen, dat komt al eens voor.
3
3
1
geplaatst: 29 september 2020, 18:55 uur
0
geplaatst: 29 september 2020, 21:15 uur
Afkomstig van het prima album Stadtaffe, dit is daarop nog een van de mindere nummers.
7,5
7,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.