MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Zabadak! : 6

Peter Fox - Haus am See : 6,5

esteban schreef:
Oh, wat heb ik een hekel aan dit nummer! Het werd maandenlang grijs gedraaid op de radio en dat terwijl ik het na enkele dagen al kotsbeu was. Nog steeds. Het succes ook nooit begrepen, dat komt al eens voor.

Ik heb precies dat, al maakt jaren niet horen dat ik iets milder gestemd ben: 4,2

Peter Fox 7

wavanbuuren
7,3

Peter Fox valt niet bij iedereen in de smaak, maar gemiddeld weet hij een solide voldoende te behalen: 6,48.

We zitten overigens bijna aan de 400 nummers; na dat 400ste nummer post ik weer het overzicht van het klassement. Uiteraard gaan we daarna vrolijk door; er staan nog heel wat nummers klaar om voorbij te komen. Hopelijk blijven jullie lekker meedoen; echt super hoe hier dagelijks gestemd wordt.

Vandaag een Zweedse band die in de early 90's wereldwijd een enorme hit wist te scoren. In maar liefst 13 hitlijsten werd de nummer 1 positie bereikt, en in Nederland kwam deze plaat tot plek 4. In de Billboard 'Best Songs of the 90's' lijst kwam dit nummer tot plek 70. Hebben wij wat met deze reggae-dance-pop?

396. Ace of Base - All That She Wants

[1993, #aw20, #hp4]

7.3 Leuke hit

8

Al bijna 400 pagina’s

Peer Vos , 7
Ace of Bace, 8

8 blijft lekker, ook na 27 jaar

6,5

Deze ging nog wel, hierna werd het steeds slapper.

8

The Sign zit zelfs tegen een 10 voor mij.

8

Toch wel een topper uit de soundtrack van mijn vroege tienerjaren.

Wat musicfriek zegt. Fijn nummer nog hoor!

8

The Sign vind ik briljant, deze gewoon ok

6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:56 uur

geplaatst: vandaag om 02:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.