Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2020, 04:03 uur
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Titch - Zabadak! : 6
Peter Fox - Haus am See : 6,5
Peter Fox - Haus am See : 6,5
1
geplaatst: 30 september 2020, 06:41 uur
esteban schreef:
Oh, wat heb ik een hekel aan dit nummer! Het werd maandenlang grijs gedraaid op de radio en dat terwijl ik het na enkele dagen al kotsbeu was. Nog steeds. Het succes ook nooit begrepen, dat komt al eens voor.
Oh, wat heb ik een hekel aan dit nummer! Het werd maandenlang grijs gedraaid op de radio en dat terwijl ik het na enkele dagen al kotsbeu was. Nog steeds. Het succes ook nooit begrepen, dat komt al eens voor.
Ik heb precies dat, al maakt jaren niet horen dat ik iets milder gestemd ben: 4,2
1
geplaatst: 30 september 2020, 17:11 uur
Peter Fox valt niet bij iedereen in de smaak, maar gemiddeld weet hij een solide voldoende te behalen: 6,48.
We zitten overigens bijna aan de 400 nummers; na dat 400ste nummer post ik weer het overzicht van het klassement. Uiteraard gaan we daarna vrolijk door; er staan nog heel wat nummers klaar om voorbij te komen. Hopelijk blijven jullie lekker meedoen; echt super hoe hier dagelijks gestemd wordt.
Vandaag een Zweedse band die in de early 90's wereldwijd een enorme hit wist te scoren. In maar liefst 13 hitlijsten werd de nummer 1 positie bereikt, en in Nederland kwam deze plaat tot plek 4. In de Billboard 'Best Songs of the 90's' lijst kwam dit nummer tot plek 70. Hebben wij wat met deze reggae-dance-pop?
396. Ace of Base - All That She Wants
[1993, #aw20, #hp4]
We zitten overigens bijna aan de 400 nummers; na dat 400ste nummer post ik weer het overzicht van het klassement. Uiteraard gaan we daarna vrolijk door; er staan nog heel wat nummers klaar om voorbij te komen. Hopelijk blijven jullie lekker meedoen; echt super hoe hier dagelijks gestemd wordt.
Vandaag een Zweedse band die in de early 90's wereldwijd een enorme hit wist te scoren. In maar liefst 13 hitlijsten werd de nummer 1 positie bereikt, en in Nederland kwam deze plaat tot plek 4. In de Billboard 'Best Songs of the 90's' lijst kwam dit nummer tot plek 70. Hebben wij wat met deze reggae-dance-pop?
396. Ace of Base - All That She Wants
[1993, #aw20, #hp4]
0
geplaatst: 30 september 2020, 22:52 uur
8
Toch wel een topper uit de soundtrack van mijn vroege tienerjaren.
Toch wel een topper uit de soundtrack van mijn vroege tienerjaren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.