Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 6 oktober 2020, 17:38 uur
Haha classic. Dat kapsel, die lang aangehaalde uithalen, die voorzichtig aanzwellende synthesizer. Zo ontiegelijk fout dat ik er niet op kan haten. 6,5
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 17:55 uur
5
Ik ken dit nummer wel, maar niet in deze uitvoering. Geen idee welke uitvoering het dan wel is, ik kan het niet in drie tellen terugvinden.
Ik ken dit nummer wel, maar niet in deze uitvoering. Geen idee welke uitvoering het dan wel is, ik kan het niet in drie tellen terugvinden.
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 18:12 uur
sorry maar voor Gordon kan ik echt geen hoog punt geven. Meer dan een 2 zit er niet in.
2
geplaatst: 6 oktober 2020, 18:43 uur
Een guilty pleasure zou ik het in mijn geval zeker niet willen noemen. Dat zijn, in mijn beleving, toch nummers die je nog wel eens vrijwillig luistert (en waarvan je dan belachelijk kan genieten
).
Echt haten kan ik ook niet op deze.
6,0
). Echt haten kan ik ook niet op deze.
6,0
2
geplaatst: 6 oktober 2020, 20:46 uur
Op een dronken avond in de kroeg: 8
Thuis achter mijn computer: 3
Doe maar een 5,5
Thuis achter mijn computer: 3
Doe maar een 5,5
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 21:37 uur
The Young Rascals - 9
Gordon - ik weiger een cijfer te geven.
Gordon - ik weiger een cijfer te geven.
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 23:17 uur
esteban schreef:
Voor de vorm even aangeklikt maar dit is inderdaad een vage versie.
Maar goed voor t origineel een 5je
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 23:23 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2020, 23:28 uur
Shaky schreef:
esteban en vigil, ik vermoed dat jullie doelen op de 2009 versie van Thomas Berge. Die zong het in een tv programma waardoor het weer even populair werd.
esteban en vigil, ik vermoed dat jullie doelen op de 2009 versie van Thomas Berge. Die zong het in een tv programma waardoor het weer even populair werd.
Eeehh nee, ik kan Berge en Gordon wel uit elkaar halen hoor

T klinkt erg hol maar goed het nummer kan ik wel dromen helaas
1
geplaatst: 6 oktober 2020, 23:34 uur
Oww zo bedoel je, de kwaliteit van het clipje. Ja die is wat minder, maar dan hadden we tenminste de originele clip erbij. Die haardos kon ik niet aan jullie voorbij laten gaan.
1
geplaatst: 7 oktober 2020, 15:54 uur
10+
Geniaal. Briljant. Fantastisch. André Hazes, Jr. let je wel op? Zo moet het.
Geniaal. Briljant. Fantastisch. André Hazes, Jr. let je wel op? Zo moet het.
0
geplaatst: 7 oktober 2020, 17:06 uur
Een 4,7 gemiddeld voor Gordon en daarmee belandt hij bij de onderste 40 platen van het klassement.
Laten we vandaag weer even stilstaan bij het onvermijdelijke: het overlijden van artiesten.
Gisteren zijn er opnieuw twee zeer succesvolle muzikanten vrijwel tegelijk overleden. Vandaag dan ook een klein eerbetoon aan beide.
Het was een hele grote in de rockwereld. R.I.P. Eddie Van Halen.
Het gekozen nummer is de grootste hit die Van Halen in Nederland scoorde.
403. Van Halen - Runnin' with the Devil
[1980, #aw11, #hp8]
Zijn bekendste nummer is I Can See Clearly Now, maar dat was opvallend genoeg nooit een hit in Nederland. Wel scoorde hij 4 andere hits in de Nederlandse Top 40. R.I.P. Johnny Nash.
404. Johnny Nash - Cupid
[1969, #aw9, #hp8]
Laten we vandaag weer even stilstaan bij het onvermijdelijke: het overlijden van artiesten.
Gisteren zijn er opnieuw twee zeer succesvolle muzikanten vrijwel tegelijk overleden. Vandaag dan ook een klein eerbetoon aan beide.
Het was een hele grote in de rockwereld. R.I.P. Eddie Van Halen.
Het gekozen nummer is de grootste hit die Van Halen in Nederland scoorde.
403. Van Halen - Runnin' with the Devil
[1980, #aw11, #hp8]
Zijn bekendste nummer is I Can See Clearly Now, maar dat was opvallend genoeg nooit een hit in Nederland. Wel scoorde hij 4 andere hits in de Nederlandse Top 40. R.I.P. Johnny Nash.
404. Johnny Nash - Cupid
[1969, #aw9, #hp8]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.