Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2020, 17:37 uur
Van Halen: 7
Johnny Nash: 8 (Rock Me Baby uit 1986 had een 10 gekregen, grote guilty pleasure van me)
Johnny Nash: 8 (Rock Me Baby uit 1986 had een 10 gekregen, grote guilty pleasure van me)
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 02:10 uur
Van Halen - Runnin' with the Devil : 7,5
Johnny Nash - Cupid : 8
(Het origineel van Sam Cooke is onovertroffen)
Johnny Nash - Cupid : 8
(Het origineel van Sam Cooke is onovertroffen)
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 17:08 uur
Runnin' with the Devil scoort 7,70 en belandt op plek 38.
Cupid scoort 7,07 en belandt op plek 126.
Het nummer van vandaag werd geproduceerd door Timbaland, Anton Corbijn maakte de hoesfoto en Stevie Wonder werd ingeschakeld om hier een duet van te kunnen maken. Ondanks al deze grote namen wist dit nummers niets te bereiken in de Amerikaanse hitlijsten, mede door de kritiek op de lyrics. Het nummer gaat over huiselijk geweld met de dood als gevolg, en dat vond men niet kunnen in de VS.
In Europa deed dit nummer het uitstekend met zelfs een 2e plek in de Nederlandse Top 40.
405. Babyface (feat. Stevie Wonder) - How Come, How Long
[1997, #aw13, #hp2]
Cupid scoort 7,07 en belandt op plek 126.
Het nummer van vandaag werd geproduceerd door Timbaland, Anton Corbijn maakte de hoesfoto en Stevie Wonder werd ingeschakeld om hier een duet van te kunnen maken. Ondanks al deze grote namen wist dit nummers niets te bereiken in de Amerikaanse hitlijsten, mede door de kritiek op de lyrics. Het nummer gaat over huiselijk geweld met de dood als gevolg, en dat vond men niet kunnen in de VS.
In Europa deed dit nummer het uitstekend met zelfs een 2e plek in de Nederlandse Top 40.
405. Babyface (feat. Stevie Wonder) - How Come, How Long
[1997, #aw13, #hp2]
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 17:25 uur
Destijds nooit geweten waarover dit ging. Dat het in de US niets deed verrast me wel. Je zou denken dat de negatieve aandacht net in het voordeel zou werken.
6.5
6.5
0
geplaatst: 8 oktober 2020, 19:53 uur
Een 2,0 AbleMable? Weergaloze song juist. Van een soulliefhebber zou ik meer liefde verwachten. Het nummer heeft wel een flinke 90's feel, maar als kind uit die periode vind ik dat alleen maar fijn.
8,2
8,2
1
geplaatst: 8 oktober 2020, 20:24 uur
Deze past perfect in het rijtje zeikplaten ondanks de aanwezigheid van held S. Wonder
3
3
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.