Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 17:10 uur
Julie scoort bijzonder goed en komt op plek 65 terecht met een gemiddelde van 7,52.
Hits van televisieseries #2
Vandaag terug naar de 70's met de doorbraak van John Travolta. 82 afleveringen lang was hij Vinnie Barbarino in de populaire sitcom Welcome Back, Kotter. De bijbehorende theme song werd geschreven en uitgevoerd door de voormalige frontman van The Lovin' Spoonful.
Kennen we deze nog?
416. John Sebastian - Welcome Back
[1976, #aw6, #hp16]
Hits van televisieseries #2
Vandaag terug naar de 70's met de doorbraak van John Travolta. 82 afleveringen lang was hij Vinnie Barbarino in de populaire sitcom Welcome Back, Kotter. De bijbehorende theme song werd geschreven en uitgevoerd door de voormalige frontman van The Lovin' Spoonful.
Kennen we deze nog?
416. John Sebastian - Welcome Back
[1976, #aw6, #hp16]
0
geplaatst: 19 oktober 2020, 03:46 uur
Julee Cruise - Falling : 7
John Sebastian - Welcome Back : 6
John Sebastian - Welcome Back : 6
0
wavanbuuren
geplaatst: 19 oktober 2020, 12:45 uur
Donovan 6,5
Tears for Fears 8,5
Wheatus 6,2
Julee 6,3
John S. 6
Tears for Fears 8,5
Wheatus 6,2
Julee 6,3
John S. 6
0
geplaatst: 19 oktober 2020, 15:38 uur
John Sebastian - Welcome Back 7,5
Julee Cruise - Falling 7
Wheatus - Teenage Dirtbag 6
Julee Cruise - Falling 7
Wheatus - Teenage Dirtbag 6
1
geplaatst: 19 oktober 2020, 15:45 uur
ArthurDZ schreef:
9
Mooie timing, net seizoen 1 weer eens geleend van de bib. Dus als jullie mij hier de komende dagen wat minder zien geen paniek, ik zit gewoon ergens gebak te eten en koffie te drinken
9
Mooie timing, net seizoen 1 weer eens geleend van de bib. Dus als jullie mij hier de komende dagen wat minder zien geen paniek, ik zit gewoon ergens gebak te eten en koffie te drinken
Arthur, mag ik 'm ff lenen? Ik zou je heeeel dankbaar zijn. Wil deze serie al zo lang eens zien.
0
geplaatst: 19 oktober 2020, 17:10 uur
Welcome Back sluit het thema-duo af en belandt voorlopig op plek 195 met een 6,68.
De zangeres van vandaag staat op plek 30 in de VH1-lijst 'Top 100 Greatest Women in Rock and Roll'. Ze brengt al sinds eind jaren 70 albums uit en haar meest recente album is van vorig jaar. Haar soulmate vond ze in Tom Waits met wie ze zowel op romantisch gebied als op creatief/professioneel gebied een ongekende klik heeft.
Wat vinden we van haar eerste en tevens grootste hit?
417. Rickie Lee Jones - Chuck E.'s in Love
[1979, #aw7, #hp12]
De zangeres van vandaag staat op plek 30 in de VH1-lijst 'Top 100 Greatest Women in Rock and Roll'. Ze brengt al sinds eind jaren 70 albums uit en haar meest recente album is van vorig jaar. Haar soulmate vond ze in Tom Waits met wie ze zowel op romantisch gebied als op creatief/professioneel gebied een ongekende klik heeft.
Wat vinden we van haar eerste en tevens grootste hit?
417. Rickie Lee Jones - Chuck E.'s in Love
[1979, #aw7, #hp12]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.