Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 16 oktober 2020, 22:18 uur
Heerlijk nummer, geinige videoclip.
"I've got two tickets to Iron Maiden, baby
Come with me Friday, don't say maybe"
8,5
"I've got two tickets to Iron Maiden, baby
Come with me Friday, don't say maybe"
8,5
1
geplaatst: 16 oktober 2020, 23:10 uur
7.5
Dat is nostalgie. De film waar dit aan verbonden was nooit gezien, denk ik. Iedereen in m'n jaar was gek van dit genre en die keken enkel zo'n titels, maar ik had toen een heel andere hoek in de videotheek ontdekt. Néén jongens, niet die hoek.
Dat is nostalgie. De film waar dit aan verbonden was nooit gezien, denk ik. Iedereen in m'n jaar was gek van dit genre en die keken enkel zo'n titels, maar ik had toen een heel andere hoek in de videotheek ontdekt. Néén jongens, niet die hoek.

0
geplaatst: 17 oktober 2020, 08:12 uur
JoaMuse schreef:
Ik denk dat ik er als kind vanwege de lelijke zang een hekel aan had, maar daar ben ik wel overheen geraakt.
Ik denk dat ik er als kind vanwege de lelijke zang een hekel aan had, maar daar ben ik wel overheen geraakt.
Dat heb ik precies hetzelfde; wat een gejengel vond ik dit toentertijd. Nu heb ik de plaat, na jaren, weer eens voor het eerst gehoord en valt het me eigenlijk wel mee.
6,5
0
geplaatst: 17 oktober 2020, 18:04 uur
Teenage Dirtbag weet een gemiddelde van 6,55 te scoren en belandt in de middenmoot.
Dit weekend tijd voor een terugkerend thema:
Hits van televisieseries #2
We beginnen dit thema-duo met een serie die in 1990 een behoorlijke fanbase wist op te bouwen en tegenwoordig nog steeds veel liefhebbers kent. Officieel is het instrumentale b-kantje de themesong van Twin Peaks, maar dit nummer is natuurlijk ook onlosmakelijk met de show verbonden.
415. Julee Cruise - Falling
[1990, #aw11, #hp16]
Dit weekend tijd voor een terugkerend thema:
Hits van televisieseries #2
We beginnen dit thema-duo met een serie die in 1990 een behoorlijke fanbase wist op te bouwen en tegenwoordig nog steeds veel liefhebbers kent. Officieel is het instrumentale b-kantje de themesong van Twin Peaks, maar dit nummer is natuurlijk ook onlosmakelijk met de show verbonden.
415. Julee Cruise - Falling
[1990, #aw11, #hp16]
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:07 uur
Zonder de link met Twin Peaks valt er eigenlijk weinig te beleven.
5
5
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:24 uur
9
Mooie timing, net seizoen 1 weer eens geleend van de bib. Dus als jullie mij hier de komende dagen wat minder zien geen paniek, ik zit gewoon ergens gebak te eten en koffie te drinken
Mooie timing, net seizoen 1 weer eens geleend van de bib. Dus als jullie mij hier de komende dagen wat minder zien geen paniek, ik zit gewoon ergens gebak te eten en koffie te drinken

0
geplaatst: 17 oktober 2020, 21:48 uur
413. Tears For Fears - Sowing the Seeds of Love 8.0
414. Wheatus - Teenage Dirtbag 8.5
415. Julee Cruise - Falling 8.5
414. Wheatus - Teenage Dirtbag 8.5
415. Julee Cruise - Falling 8.5
0
geplaatst: 18 oktober 2020, 07:28 uur
Straight Up 6
Mellow Yellow : 6
Sowing the Seeds of Love 8
Teenage Dirtbag 8
Falling 6
Mellow Yellow : 6
Sowing the Seeds of Love 8
Teenage Dirtbag 8
Falling 6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.