Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2020, 17:11 uur
7,09 gemiddeld voor The Next Episode zorgt voor een 129e plek.
Zeven top tien hits, waaronder twee nummer 1 noteringen, in de Nederlandse Top 40 heeft de zangeres van vandaag op haar naam staan. Haar geboortenaam is Vasiliki Papathanasiou, maar dat blijft toch niet zo lekker hangen als haar artiestennaam: Vicky Leandros.
434. Vicky Leandros - Ich Hab' die Liebe Geseh'n
[1972, #aw19, #hp1]
Zeven top tien hits, waaronder twee nummer 1 noteringen, in de Nederlandse Top 40 heeft de zangeres van vandaag op haar naam staan. Haar geboortenaam is Vasiliki Papathanasiou, maar dat blijft toch niet zo lekker hangen als haar artiestennaam: Vicky Leandros.
434. Vicky Leandros - Ich Hab' die Liebe Geseh'n
[1972, #aw19, #hp1]
1
geplaatst: 5 november 2020, 18:53 uur
4,8 - als 't 2 min korter was had er wel een voldoende in gezeten.
1
geplaatst: 5 november 2020, 21:18 uur
2,0
In de apres-ski met een foute beat eronder zou het me nog wel smaken.
In de apres-ski met een foute beat eronder zou het me nog wel smaken.
0
geplaatst: 6 november 2020, 10:26 uur
5 weken op 1 en 19 weken in de Top 40: ik had het nog nooit gehoord 
Om heel eerlijk te zijn: dit nummer ga ik hierna ook niet nogmaals horen.
3

Om heel eerlijk te zijn: dit nummer ga ik hierna ook niet nogmaals horen.
3
1
geplaatst: 6 november 2020, 12:44 uur
7,75
Onbegrijpelijke scores weer.
Wir schauten uns nur an und das Glück begann. Wat wil je nog meer?
Onbegrijpelijke scores weer.
Wir schauten uns nur an und das Glück begann. Wat wil je nog meer?
1
geplaatst: 6 november 2020, 13:50 uur
Dit soort muziek luisterde mijn oma naar. En gezien de score in de top 40, was zij niet de enige destijds... Ik kan hier verder niet heel hard op haten, ik denk dat het waarde heeft als muzikaal artefact, maar ik ga dit niet nog eens uit mezelf opzetten 
4

4
1
geplaatst: 6 november 2020, 13:51 uur
Ik vind het heerlijk om dit soort nummers voorbij te horen komen in de Evergeen Top 1000 over een paar weken. Dit hoor ik veel liever dan de zoveelste Ed Sheeran of zo in de Top 2000. Heel goed is het natuurlijk niet, maar uit nostalgisch oogpunt een
6
6
1
geplaatst: 6 november 2020, 14:09 uur
Simon77 schreef:
Ik vind het heerlijk om dit soort nummers voorbij te horen komen in de Evergeen Top 1000 over een paar weken. Dit hoor ik veel liever dan de zoveelste Ed Sheeran of zo in de Top 2000.
Ik vind het heerlijk om dit soort nummers voorbij te horen komen in de Evergeen Top 1000 over een paar weken. Dit hoor ik veel liever dan de zoveelste Ed Sheeran of zo in de Top 2000.
En met jou vele anderen hoor; Schlager zoals dit is altijd al reuze populair geweest in Nederland.
De Evergreen Top 1000 hoor ik zelf ook altijd bijzonder graag, maar tijdens dit soort nummers gaat er toch even een paar minuten een ander kanaal op.
1
geplaatst: 6 november 2020, 14:11 uur
Shaky schreef:
De Evergreen Top 1000 hoor ik zelf ook altijd bijzonder graag, maar tijdens dit soort nummers gaat er toch even een paar minuten een ander kanaal op.
Die ene week per jaar maakt het mij niet uit De Evergreen Top 1000 hoor ik zelf ook altijd bijzonder graag, maar tijdens dit soort nummers gaat er toch even een paar minuten een ander kanaal op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.