Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2020, 01:36 uur
Sammy Davis jr. - Baretta's Theme : 4
Cliff Richard I Could Easily Fall (In Love With You) : 7
Cliff Richard I Could Easily Fall (In Love With You) : 7
0
geplaatst: 4 november 2020, 17:15 uur
De eerste hit in Nederland van Cliff Richard scoort 6,70 gemiddeld en belandt daarmee op plek 199.
Het nummer van vandaag was nergens zo populair als in Engeland, België en Schotland. In een aantal andere landen werd het ook een hit, maar deed deze single het niet veel meer dan aardig.
Het album waar dit nummer vandaan komt, dat is een ander verhaal. 18x platina, 7x goud, in Amerika op plek 1 in de Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums year-end charts van 2000 en op 1 in diezelfde lijst in de decade-end charts voor de 00s. Een klassieker van jewelste dus.
Kurupt en Nate Dogg zullen overigens toch wel balen: ze zijn te zien en horen in de clip, maar mochten geen officiële credit ontvangen.
433. Dr. Dre - The Next Episode [feat. Snoop Dogg]
[2000, #aw7, #hp28]
Het nummer van vandaag was nergens zo populair als in Engeland, België en Schotland. In een aantal andere landen werd het ook een hit, maar deed deze single het niet veel meer dan aardig.
Het album waar dit nummer vandaan komt, dat is een ander verhaal. 18x platina, 7x goud, in Amerika op plek 1 in de Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums year-end charts van 2000 en op 1 in diezelfde lijst in de decade-end charts voor de 00s. Een klassieker van jewelste dus.
Kurupt en Nate Dogg zullen overigens toch wel balen: ze zijn te zien en horen in de clip, maar mochten geen officiële credit ontvangen.
433. Dr. Dre - The Next Episode [feat. Snoop Dogg]
[2000, #aw7, #hp28]
1
geplaatst: 4 november 2020, 18:48 uur
Die vind ik ook erg fijn. Helaas nooit een hit geweest in Nederland, dus geen optie voor dit topic.
Edit: oh, jawel. Wel een hit in Nederland, maar als double a-side en daardoor een beetje verstopt. Djuu. Nou goed, komt misschien een andere keer nog voorbij.
0
geplaatst: 4 november 2020, 19:41 uur
Smoke weed everyday!
8,2
Still D.R.E. nog wel een stukje beter idd
8,2
Still D.R.E. nog wel een stukje beter idd
1
geplaatst: 4 november 2020, 20:42 uur
8
En ook Forgot About Dre vind ik nog net iets beter. Maar alle drie de hits van 2001 zijn wel verrekte episch natuurlijk
En ook Forgot About Dre vind ik nog net iets beter. Maar alle drie de hits van 2001 zijn wel verrekte episch natuurlijk
1
geplaatst: 4 november 2020, 20:57 uur
In de periode van de release moest ik dit absoluut niet hebben, maar door de jaren heen ben ik het zeker wel gaan waarderen.
7
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.