Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2020, 16:36 uur
Henk en Henk 7,5
K. Dootje 5 ( zit best veel in wat mij ergens bekend voorkomt).
K. Dootje 5 ( zit best veel in wat mij ergens bekend voorkomt).
1
geplaatst: 7 december 2020, 17:06 uur
K. Dootje kan op één voldoende rekenen en krijgt verder enkel zware onvoldoendes te verwerken. Plek 461 met 2,88 gemiddeld.
Slechts 3 solo hits wist de soul gigant van vandaag te scoren in de Nederlandse Top 40. Songs als Let's Get It On, What's Going On en Inner City Blues kwamen nog niet eens in de buurt van een hitnotering. Opvallend.
Gelukkig blijft er wel nog iets over om tussen te kiezen. Het is de plaat geworden die een plekje heeft gekregen in de Grammy Hall of Fame vanwege "historical, artistic and significant value". Niet slecht voor een cover lijkt me.
Hoe valt deze soul classic hier in de smaak?
466. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
[1969, #aw13, #hp18]
Slechts 3 solo hits wist de soul gigant van vandaag te scoren in de Nederlandse Top 40. Songs als Let's Get It On, What's Going On en Inner City Blues kwamen nog niet eens in de buurt van een hitnotering. Opvallend.
Gelukkig blijft er wel nog iets over om tussen te kiezen. Het is de plaat geworden die een plekje heeft gekregen in de Grammy Hall of Fame vanwege "historical, artistic and significant value". Niet slecht voor een cover lijkt me.
Hoe valt deze soul classic hier in de smaak?
466. Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
[1969, #aw13, #hp18]
1
geplaatst: 7 december 2020, 17:52 uur
1
geplaatst: 7 december 2020, 20:17 uur
0
geplaatst: 8 december 2020, 02:08 uur
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine : 7
De versie van CCR gaat bij mij hoger scoren.
De versie van CCR gaat bij mij hoger scoren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.