MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Ik ben niet iemand die neerkijkt op zogenaamde Boybands. Backstreet Boys of Blue bijvoorbeeld, ik vind oprecht dat die ongelooflijk goede popnummers gemaakt hebben. Maar deze is twee keer niets natuurlijk. Ongeïnspireerd en minder goed uitgevoerd knip- en plakwerk.

3.5

New Musik: 7,5
Gang Starr: 7
All Of Us: 3

Oei, mijn glazuur

3,5

Gang Starr - Lovesick : 5,5

All of Us - Brand New Start : 4,5

esteban schreef:
...deze is twee keer niets natuurlijk. Ongeïnspireerd en minder goed uitgevoerd knip- en plakwerk.

Sluit ik me volledig bij aan.

3

New Musik 6,7
Gang Starr 8,4
All of Us 2

Gang Starr: 8,0
All of Us: 2,0

Gang Starr: 7,1
All of Us: 2,2

New Musik 7,2
Ah, soort vroege schattige naieve synthpop. Leuk verzoekje.

Gang Starr 7.4
Leuk. Voelt erg als early 90's. Denk niet dat dit een andere tijd de top 40 had gehaald.

All of Us 2,1
2000 was wel zo'n beetje het hoogtepunt van de boybandtijd. Toen zelfs low budget-versies van het toch al niet bepaald geweldige Boyzone 2 weekjes in de top 40 terecht konden komen. Samen valt het nog een beetje mee, maar die overdramatische individuele zang is echt niet te doen. En Take That en N Sync zijn natuurlijk beter dan Backstreet Boys en Blue.

Boybands uit Nederland blijken niet zo ons ding te zijn: 3,31 gemiddeld = plek 483. Van de laatste tien plekken in het klassement komen 9 acts uit Nederland.....

Dit weekend doen we weer eens een thema, eentje die al vaker is langskomen. Dit wordt de 5e instalment van hits uit televisieseries.

We trappen het thema af met een song die bekend werd door de televisieserie Seven Faces of a Woman. In 1999 werd het nummer gecoverd door Elvis Costello voor de film Notting Hill, maar die versie wist in Nederland enkel de tipparade te bereiken.

Over verschillende versies gesproken: Aznavour nam het nummer She tig keer op. Naast deze hitversie maakte hij een Franse versie, Duitse versie, Italiaanse versie, Spaanse versie en een tweede Franse versie maar dan uptempo. 

Wat vinden we van deze theme song die een nummer 1-hit werd in Ierland en het Verenigd Koninkrijk?

492. Charles Aznavour - She

[1974, #aw8, #hp18]

Charles Aznavour - She : 7

Mooi liedje, al is dit niet mijn favoriete uitvoering.

8,0

6,4

Z'n stem is fraaier dan het liedje. En ik hoor hem liever in het Frans.

All of Us: 2
Charles: 5.5

7

Net als Koenr hoor ik hem liever in het Frans.

6.8
Ook ik ga mee met Koen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:52 uur

geplaatst: vandaag om 04:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.