MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Wamdue: 7.8
Felix: 7.5

2 dagen achter elkaar zeiver. En naar mijn mening is deze nog erger dan gisteren. 1

Felix - Don't You Want Me : 3

wavanbuuren
9,5

Wamdue Project - King Of My Castle 6
Felix - Don't You Want Me 4

6,82 gemiddeld voor Felix en daarmee plek 200. Volgende week zullen er opnieuw een aantal verzoekjes de revue passeren. 

De komende dagen gaan we eerst weer willekeurig en kriskras door de Top 40-geschiedenis.

Linda en Cecil waren niet alleen op professioneel gebied partners, ook op romantisch gebied waren de twee een koppel. Als songwriters hebben ze songs geschreven voor o.a. Mary Wells, Bobby Womack, Johnnie Taylor en George Benson.

In 1988 scoorden ze samen een nummer 1-hit in Nederland met het volgende nummer:

498. Womack & Womack - Teardrops

[1988, #aw14, #hp1]

Felix: 7

Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne

Toeval? Vanmiddag sinds heel lange tijd weer eens gehoord.

7.5

Als kind (jaren 80) nam mijn moeder TOP-lijst programma's op, op VHS uiteraard. Die werden dan regelmatig eens opgezet. Deze stond daar toen tussen. Ik had er een hekel aan destijds. Want het onderbrak de flow aan goede songs. Nu denk ik daar wel anders over. De clip staat in mijn geheugen gegrift, ook al is er weinig gaande.

6.5

Felix: 8,5
Womack: 5

Womack & Womack - Teardrops : 5

ArthurDZ schreef:

Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne

Wut? Vreemd, dat wist ik niet. Dit is namelijk een regelrechte topper.

9

W&W: 7,5

ArthurDZ schreef:
hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden?

Ja, absoluut. Al is dit daar geen van.

7,2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.