Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 7 januari 2021, 21:29 uur
2 dagen achter elkaar zeiver. En naar mijn mening is deze nog erger dan gisteren. 1
0
geplaatst: 8 januari 2021, 16:25 uur
Wamdue Project - King Of My Castle 6
Felix - Don't You Want Me 4
Felix - Don't You Want Me 4
0
geplaatst: 8 januari 2021, 17:07 uur
6,82 gemiddeld voor Felix en daarmee plek 200. Volgende week zullen er opnieuw een aantal verzoekjes de revue passeren.
De komende dagen gaan we eerst weer willekeurig en kriskras door de Top 40-geschiedenis.
Linda en Cecil waren niet alleen op professioneel gebied partners, ook op romantisch gebied waren de twee een koppel. Als songwriters hebben ze songs geschreven voor o.a. Mary Wells, Bobby Womack, Johnnie Taylor en George Benson.
In 1988 scoorden ze samen een nummer 1-hit in Nederland met het volgende nummer:
498. Womack & Womack - Teardrops
[1988, #aw14, #hp1]
De komende dagen gaan we eerst weer willekeurig en kriskras door de Top 40-geschiedenis.
Linda en Cecil waren niet alleen op professioneel gebied partners, ook op romantisch gebied waren de twee een koppel. Als songwriters hebben ze songs geschreven voor o.a. Mary Wells, Bobby Womack, Johnnie Taylor en George Benson.
In 1988 scoorden ze samen een nummer 1-hit in Nederland met het volgende nummer:
498. Womack & Womack - Teardrops
[1988, #aw14, #hp1]
0
geplaatst: 8 januari 2021, 17:42 uur
Felix: 7
Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne
Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne
0
geplaatst: 8 januari 2021, 18:41 uur
Toeval? Vanmiddag sinds heel lange tijd weer eens gehoord. 
7.5

7.5
0
geplaatst: 8 januari 2021, 22:26 uur
Als kind (jaren 80) nam mijn moeder TOP-lijst programma's op, op VHS uiteraard. Die werden dan regelmatig eens opgezet. Deze stond daar toen tussen. Ik had er een hekel aan destijds. Want het onderbrak de flow aan goede songs. Nu denk ik daar wel anders over.
De clip staat in mijn geheugen gegrift, ook al is er weinig gaande.
6.5
De clip staat in mijn geheugen gegrift, ook al is er weinig gaande.6.5
1
geplaatst: 9 januari 2021, 00:00 uur
ArthurDZ schreef:
Wut?
Vreemd, dat wist ik niet. Dit is namelijk een regelrechte topper.9
0
geplaatst: 9 januari 2021, 07:15 uur
ArthurDZ schreef:
hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden?
hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden?
Ja, absoluut. Al is dit daar geen van.
7,2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.