Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2021, 09:03 uur
Johnny Marr schreef:
Wut?
Vreemd, dat wist ik niet. Dit is namelijk een regelrechte topper.
9
(quote)
Wut?
Vreemd, dat wist ik niet. Dit is namelijk een regelrechte topper.9
Eens.
8,4
1
geplaatst: 9 januari 2021, 17:11 uur
Womack & Womack scoren 7,37 gemiddeld. Plek 95 is het resultaat.
Dit weekend keren we terug naar een thema dat al drie keer eerder voorbij is gekomen: hits uit films.
De song van vandaag komt van één van de best verkochte soundtracks ooit: 1x diamanten status, in totaal 37x platina gegaan en nog 10x goud. Van de zes singles van deze soundtracks wisten er drie een nummer 1-hit te worden in de US, UK en/of Australië.
Grease ligt overigens onder vuur op internet. Volgens een bepaalde groep mensen zou de film verboden moeten worden omdat zij vinden dat er teveel homofobie, slutshaming en racisme in zou zitten. Ook vinden zij de film 'te wit' en hangt er volgens deze groep een 'verkrachtings-sfeer' in de film.
Thema-duo: Hits uit films #4
499. John Travolta - Greased Lightning
[1978, #aw9, #hp6]
Dit weekend keren we terug naar een thema dat al drie keer eerder voorbij is gekomen: hits uit films.
De song van vandaag komt van één van de best verkochte soundtracks ooit: 1x diamanten status, in totaal 37x platina gegaan en nog 10x goud. Van de zes singles van deze soundtracks wisten er drie een nummer 1-hit te worden in de US, UK en/of Australië.
Grease ligt overigens onder vuur op internet. Volgens een bepaalde groep mensen zou de film verboden moeten worden omdat zij vinden dat er teveel homofobie, slutshaming en racisme in zou zitten. Ook vinden zij de film 'te wit' en hangt er volgens deze groep een 'verkrachtings-sfeer' in de film.
Thema-duo: Hits uit films #4
499. John Travolta - Greased Lightning
[1978, #aw9, #hp6]
0
geplaatst: 9 januari 2021, 17:32 uur
Mijn minst favoriete Grease-hit, maar nog steeds best leuk.
6.5
6.5
1
geplaatst: 9 januari 2021, 17:33 uur
Nog steeds even grote fan van GREASE als toen ik hem voor 't eerst als kind zag. Op mijn laatste grote vakantie met de ouders, had ik de soundtrack gekocht en meegenomen voor de lange rit. Iedereen heeft de CD van begin tot eind meegezongen.
Good times.
9
Good times.9
0
geplaatst: 9 januari 2021, 18:59 uur
Krijg hier een Paradise by the Dashboard Light-vibe bij; m.a.w. te veel een obligaat en strontvervelend nummer voor feesten en partijen.
3,2
3,2
0
geplaatst: 9 januari 2021, 20:08 uur
3,7
494. Espen Lind - When Susannah Cries 1,4
495. Cock Robin - When Your Heart Is Weak 4,4
497. Felix - Don't You Want Me 7,8
498. Womack & Womack - 6,8
494. Espen Lind - When Susannah Cries 1,4
495. Cock Robin - When Your Heart Is Weak 4,4
497. Felix - Don't You Want Me 7,8
498. Womack & Womack - 6,8
0
geplaatst: 9 januari 2021, 20:35 uur
498. Womack & Womack - Teardrops 7.0
Nummer 1 toen mijn zusje gebroren werd, Dat zusje is nu twee maanden zelf moeder. Toen was Jerusalema nummer 1. Had beide keren veel erger gekund.
Ik heb dat met onironisch met een aantal Greasenummers, waaronder deze:
499. John Travolta - Greased Lightning 3,2
Overigens
Dit is helaas het niveau van sommig nieuws tegenwoordig.
Dit is wat er is gebeurd: Tijdens een uitzending op de Britse TV tweeten vier mensen negatief over de film en zeggen dat deze eigenlijk niet op TV zou moeten komen. Een Britse tabloid schrijft een heel sensatie-artikel op basis van vier tweets en bepaalde Nederlandse kranten nemen dat klakkeloos over. En dan is een "een groep vind dat Grease verboden moet worden".
Nummer 1 toen mijn zusje gebroren werd, Dat zusje is nu twee maanden zelf moeder. Toen was Jerusalema nummer 1. Had beide keren veel erger gekund.
ArthurDZ schreef:
Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne
Deze: 3.5, hebben jullie radionummers waar jullie om een of andere onverklaarbare reden altijd behoorlijk pissig van worden? Nou dit is dus één van de mijne
Ik heb dat met onironisch met een aantal Greasenummers, waaronder deze:
499. John Travolta - Greased Lightning 3,2
Overigens
Dit is wat er is gebeurd: Tijdens een uitzending op de Britse TV tweeten vier mensen negatief over de film en zeggen dat deze eigenlijk niet op TV zou moeten komen. Een Britse tabloid schrijft een heel sensatie-artikel op basis van vier tweets en bepaalde Nederlandse kranten nemen dat klakkeloos over. En dan is een "een groep vind dat Grease verboden moet worden".
1
geplaatst: 9 januari 2021, 20:39 uur
starbright boy schreef:
Dat is zeker 'helaas', je wilt niet weten hoeveel mensen zich hier bij hebben aangesloten. Je hoeft Grease maar in Google in te tikken en je krijgt een stortvloed aan mensen die dit nu opeens vinden. Sja... 2021, het zal nog wel veel gekker gaan worden allemaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.