Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2021, 17:09 uur
Hoffs eindigt op plek 228 met 6,75 gemiddeld.
Brood & Vrienten scoort 6,83 gemiddeld en dat is goed voor plek 212.
De komende dagen zullen er weer verzoekjes langskomen. We beginnen met de 9e hit in Nederland van deze geboren New Yorker die vier jaar achter elkaar de Grammy voor Best Male Rock Vocal Performance in de wacht wist te slepen.
In tegenstelling tot alle andere singles van het album Lenny, wist deze song de hitlijsten in de VS en UK niet te bereiken. Sterker nog, het nummer deed het slechts in een handjevol landen goed. Nederland was daar één land van. Hier zou het op punten zelfs zijn tweede meest succesvolle single worden.
Leonard Albert Kravitz's hit uit 2002 is het eerste verzoekje van deze week.
523. Lenny Kravitz - Believe in Me
[2002, #aw16, #hp7]
Brood & Vrienten scoort 6,83 gemiddeld en dat is goed voor plek 212.
De komende dagen zullen er weer verzoekjes langskomen. We beginnen met de 9e hit in Nederland van deze geboren New Yorker die vier jaar achter elkaar de Grammy voor Best Male Rock Vocal Performance in de wacht wist te slepen.
In tegenstelling tot alle andere singles van het album Lenny, wist deze song de hitlijsten in de VS en UK niet te bereiken. Sterker nog, het nummer deed het slechts in een handjevol landen goed. Nederland was daar één land van. Hier zou het op punten zelfs zijn tweede meest succesvolle single worden.
Leonard Albert Kravitz's hit uit 2002 is het eerste verzoekje van deze week.
523. Lenny Kravitz - Believe in Me
[2002, #aw16, #hp7]
2
geplaatst: 2 februari 2021, 21:45 uur
Een dikke 10 want ja hier kan ik eindeloos naar luisteren. Als ik een favo nummer moet aanwijzen is het deze. Wat een sfeer.
(Mijn verzoek uiteraard. Het was dit of Mad'House x)
(Mijn verzoek uiteraard. Het was dit of Mad'House x)
0
geplaatst: 3 februari 2021, 00:28 uur
Kravitz vind ik altijd heel wisselend, hij heeft ook ontiegelijke zeikhits gehad. Dit vind ik wel echt heel goed:
8,5
8,5
0
geplaatst: 3 februari 2021, 03:10 uur
Lenny Kravitz - Believe in Me : 5,5
Ik vind dit juist één van zijn mindere hits. Geef mij maar American Woman.
Ik vind dit juist één van zijn mindere hits. Geef mij maar American Woman.
0
geplaatst: 3 februari 2021, 15:44 uur
Bij Lenny Kravitz heb ik altijd het idee dat het een soort experiment van de platenmaatschappij is, om te kijken hoe generiek ze muziek kunnen uitbrengen die nog steeds opgepikt wordt. Deze van hem was ik alweer vergeten en is zich niet slecht - stukken beter dan die pseudorock die hij in de 90's uitbracht - maar ook wel vrij kleurloos.
5,5
5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.