MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
The Pogues - Fiesta : 9

Shaky schreef:
De Limburgse users van MusicMeter zullen Fiesta waarschijnlijk ook kennen als Fieëste Wie de Biéste van de Janse Bagge Band.

Leuk geprobeerd met je aaneenschakeling van niet bestaande woorden, maar hier trapt natuurlijk niemand in.

Dit nummer is een beetje als je dronken Ierse oom die de flamenco probeert te dansen. Vermakelijk in het begin, maar na een minuutje of 2, knap vervelend.

4,5

7

Leuk nummer, al kan deze band veel beter

Wrathchild1
6

Shaky schreef:
De Limburgse users van MusicMeter zullen Fiesta waarschijnlijk ook kennen als Fieëste Wie de Biéste van de Janse Bagge Band.

GrafGantz schreef:
Leuk geprobeerd met je aaneenschakeling van niet bestaande woorden, maar hier trapt natuurlijk niemand in.

???
Het nummer staat gewoon op deze verzamelaar van de Janse Bagge Bend.

Pogues - Fiesta: 8,5

Kees-Jan schreef:
(quote)

(quote)

???
Het nummer staat gewoon op deze verzamelaar van de Janse Bagge Bend.

Ik vermoed dat GrafGantz het niet zo letterlijk bedoelde

wavanbuuren
Ray Charles 8
Pogues 7

Ray Charles 7
Pogues 7,5

Vandaag de beurt voor de Dolly Dots?

Lijkt me wel.

Only the Rain graag.

Het nieuws zal niemand zijn ontgaan: de Dolly Dots gaan weer touren. Ze stonden niet op het programma vandaag om hier voorbij te komen, maar onder groepsdruk van Poek, Poeha en het NOS Journaal kan ik natuurlijk niet anders. Het is echter niet Only the Rain geworden (zeg, zo dadelijk word ik nog beticht van voortrekken), maar deze top 10 hit uit 1979.

Roept u maar: welke cijfers hebben we over voor de Dolly Dots?

148. Dolly Dots - (Tell it all about) Boys

[1979, #aw13, #hp9]

The Pogues 5
Dolly Dots 3

Ik vind het enerzijds slecht, maar anderzijds toch wel weer leuk.

7

7,5

Guilty pleasure, ik vind het nog steeds leuk! Toegegeven, de meeste guilty pleasures situeren zich in de periode 1977-1984. Toen kocht ik veel platen (LP's en singles) en ging ik nog regelmatig uit.

Natuurlijk niet hoogstaand, maar fout en leuk kan soms best samen gaan.

6.8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:21 uur

geplaatst: vandaag om 01:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.