Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2020, 08:16 uur
Shaky schreef:
De Limburgse users van MusicMeter zullen Fiesta waarschijnlijk ook kennen als Fieëste Wie de Biéste van de Janse Bagge Band.
De Limburgse users van MusicMeter zullen Fiesta waarschijnlijk ook kennen als Fieëste Wie de Biéste van de Janse Bagge Band.
Leuk geprobeerd met je aaneenschakeling van niet bestaande woorden, maar hier trapt natuurlijk niemand in.
1
geplaatst: 29 januari 2020, 08:33 uur
Dit nummer is een beetje als je dronken Ierse oom die de flamenco probeert te dansen. Vermakelijk in het begin, maar na een minuutje of 2, knap vervelend.
4,5
4,5
0
geplaatst: 29 januari 2020, 10:41 uur
Shaky schreef:
GrafGantz schreef:
Leuk geprobeerd met je aaneenschakeling van niet bestaande woorden, maar hier trapt natuurlijk niemand in.
???
Het nummer staat gewoon op deze verzamelaar van de Janse Bagge Bend.
1
geplaatst: 29 januari 2020, 11:08 uur
Kees-Jan schreef:
???
(quote)
(quote)
???
Ik vermoed dat GrafGantz het niet zo letterlijk bedoelde

1
geplaatst: 29 januari 2020, 18:16 uur
Het nieuws zal niemand zijn ontgaan: de Dolly Dots gaan weer touren. Ze stonden niet op het programma vandaag om hier voorbij te komen, maar onder groepsdruk van Poek, Poeha en het NOS Journaal kan ik natuurlijk niet anders. Het is echter niet Only the Rain geworden (zeg, zo dadelijk word ik nog beticht van voortrekken), maar deze top 10 hit uit 1979.
Roept u maar: welke cijfers hebben we over voor de Dolly Dots?
148. Dolly Dots - (Tell it all about) Boys
[1979, #aw13, #hp9]
Roept u maar: welke cijfers hebben we over voor de Dolly Dots?
148. Dolly Dots - (Tell it all about) Boys
[1979, #aw13, #hp9]
0
geplaatst: 29 januari 2020, 18:29 uur
Ik vind het enerzijds slecht, maar anderzijds toch wel weer leuk.
7
7
0
geplaatst: 29 januari 2020, 18:41 uur
7,5
Guilty pleasure, ik vind het nog steeds leuk! Toegegeven, de meeste guilty pleasures situeren zich in de periode 1977-1984. Toen kocht ik veel platen (LP's en singles) en ging ik nog regelmatig uit.
Guilty pleasure, ik vind het nog steeds leuk! Toegegeven, de meeste guilty pleasures situeren zich in de periode 1977-1984. Toen kocht ik veel platen (LP's en singles) en ging ik nog regelmatig uit.
0
geplaatst: 29 januari 2020, 19:04 uur
Natuurlijk niet hoogstaand, maar fout en leuk kan soms best samen gaan.
6.8
6.8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.