Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2020, 17:54 uur
Big Girls Don't Cry weet net geen voldoende gemiddeld te scoren en belandt met een 5,25 op plek 151.
Wellicht dat het deelnemersveld met de plaat van vandaag wat enthousiaster te krijgen is. De man heeft een enorme following en wordt geregeld de hemel in geprezen. Op het gebied van hits is het echter maar magertjes wanneer we naar de Nederlandse Top 40 kijken: slechts 3 hitjes waarvan zijn hoogste notering niet verder kwam dan plek 14. Eens zien of hij in ons topic meer succes heeft:
182. Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army
[1979, #aw4, #hp31]
Wellicht dat het deelnemersveld met de plaat van vandaag wat enthousiaster te krijgen is. De man heeft een enorme following en wordt geregeld de hemel in geprezen. Op het gebied van hits is het echter maar magertjes wanneer we naar de Nederlandse Top 40 kijken: slechts 3 hitjes waarvan zijn hoogste notering niet verder kwam dan plek 14. Eens zien of hij in ons topic meer succes heeft:
182. Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army
[1979, #aw4, #hp31]
1
geplaatst: 2 maart 2020, 18:21 uur
Shaky schreef:
en wordt geregeld de hemel in geprezen.
en wordt geregeld de hemel in geprezen.
Nou liever niet hoor, onze held mag nog wel even blijven.
0
geplaatst: 2 maart 2020, 18:32 uur
Ben niet zo'n Costello liefhebber
I Want You of Chelsea zijn dan wel mooi
Deze vind ik beetje flauw klinken
7
I Want You of Chelsea zijn dan wel mooi
Deze vind ik beetje flauw klinken
7
0
geplaatst: 3 maart 2020, 08:12 uur
Niets tegen Costello, maar ook niet echt iets mét Costello. Soms kan ik hem hebben, even vaak werkt hij wel eens op mijn zenuwen. I'm sorry.
5
5
1
wavanbuuren
geplaatst: 3 maart 2020, 08:28 uur
8,5
Geen I want you inderdaad Jordi, die zou een 10 hebben gehad......
Geen I want you inderdaad Jordi, die zou een 10 hebben gehad......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.