Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2020, 12:17 uur
Toen ik jonger was, vond ik Costello helemaal niks. Sterker nog, ik denk dat ik hem pas sinds een jaar of drie echt kan waarderen. MusicMeter speelde daar een grote rol in. Dankzij deze site (en met name de community) heb ik me meer in zijn muziek verdiept. Ik durf me nog geen fan te noemen, maar een groot deel van zijn muziek kan ik bijzonder goed waarderen.
7,7
7,7
0
geplaatst: 3 maart 2020, 14:45 uur
1
geplaatst: 3 maart 2020, 17:29 uur
Elvis Costello scoort goed en belandt in de top 15 van het klassement.
Costello was echter niet de enige Elvis die succes kende in de hitlijsten. In 1972 scoorde 'die andere Elvis' een hit met wat in Nederland zijn laatste original uptempo nummer in de Top40 zou zijn dat nog tijdens zijn leven werd uitgebracht. Tijd om cijfers uit te delen voor:
183. Elvis Presley - Burning Love
[1972, #aw5, #hp19]
Costello was echter niet de enige Elvis die succes kende in de hitlijsten. In 1972 scoorde 'die andere Elvis' een hit met wat in Nederland zijn laatste original uptempo nummer in de Top40 zou zijn dat nog tijdens zijn leven werd uitgebracht. Tijd om cijfers uit te delen voor:
183. Elvis Presley - Burning Love
[1972, #aw5, #hp19]
0
geplaatst: 3 maart 2020, 20:25 uur
Nu ben ik benieuwd hoe die Top 10 eruit ziet. Heb je die wellicht in een ander topic gepost? Dan ga ik meteen kijken.
0
geplaatst: 3 maart 2020, 20:30 uur
Shaky schreef:
Nu ben ik benieuwd hoe die Top 10 eruit ziet. Heb je die wellicht in een ander topic gepost? Dan ga ik meteen kijken.
(quote)
Er is hier een Elvis Presley single top 5 forum
Ik heb er destijds 10 van gemaakt
1
geplaatst: 3 maart 2020, 20:48 uur
8.0
Alleen al de zang stuwt het nummer omhoog.
Al veel gezegd, maar nog maar een keer; Elvis was één van de beste zangers ooit.
Alleen al de zang stuwt het nummer omhoog.
Al veel gezegd, maar nog maar een keer; Elvis was één van de beste zangers ooit.
0
geplaatst: 3 maart 2020, 22:57 uur
182. Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army: 7
183. Elvis Presley - Burning Love: 8,2 (Marietje vind ik nog steeds zijn lekkerste)
183. Elvis Presley - Burning Love: 8,2 (Marietje vind ik nog steeds zijn lekkerste)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.