MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Toen ik jonger was, vond ik Costello helemaal niks. Sterker nog, ik denk dat ik hem pas sinds een jaar of drie echt kan waarderen. MusicMeter speelde daar een grote rol in. Dankzij deze site (en met name de community) heb ik me meer in zijn muziek verdiept. Ik durf me nog geen fan te noemen, maar een groot deel van zijn muziek kan ik bijzonder goed waarderen.

7,7

jordidj1 schreef:

Het is gelukkig geen I Want You

Dit.

7,5

Elvis Costello scoort goed en belandt in de top 15 van het klassement.

Costello was echter niet de enige Elvis die succes kende in de hitlijsten. In 1972 scoorde 'die andere Elvis' een hit met wat in Nederland zijn laatste original uptempo nummer in de Top40 zou zijn dat nog tijdens zijn leven werd uitgebracht. Tijd om cijfers uit te delen voor:

183. Elvis Presley - Burning Love

[1972, #aw5, #hp19]

Elvis C: 7
Elvis P: 7,5

8,5

Eindelijk Elvis en ook nog een heerlijke plaat van hem: 9

johannesA
9,2 mooie keuze.

Uit mijn Elvis Top 10
9.5

teus schreef:
Uit mijn Elvis Top 10

Nu ben ik benieuwd hoe die Top 10 eruit ziet. Heb je die wellicht in een ander topic gepost? Dan ga ik meteen kijken.

Shaky schreef:
(quote)

Nu ben ik benieuwd hoe die Top 10 eruit ziet. Heb je die wellicht in een ander topic gepost? Dan ga ik meteen kijken.

Er is hier een Elvis Presley single top 5 forum
Ik heb er destijds 10 van gemaakt

Ah, gevonden

8.0

Alleen al de zang stuwt het nummer omhoog.
Al veel gezegd, maar nog maar een keer; Elvis was één van de beste zangers ooit.

Arbeidsdeskundige
10

182. Elvis Costello & The Attractions - Oliver's Army: 7

183. Elvis Presley - Burning Love: 8,2 (Marietje vind ik nog steeds zijn lekkerste)

Elvis P: 7,8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.