Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2020, 08:08 uur
0
geplaatst: 9 april 2020, 17:18 uur
Queen kon op aardig wat hoge cijfers rekenen, maar een 1 en een 3 doen een echte topnotering als sneeuw voor de zon verdwijnen. Voorlopig staat Innuendo op plek 16.
Tijd voor weer twee dolle thema duo-dagen. We hebben al een aantal keren een blokje nummer 1-hits gehad, maar hoe zit het met de hits die het nét niet tot die felbegeerde hoogste positie wisten te schoppen?
Vandaag en morgen dus succesvolle hits die niet verder kwamen dan een 2e positie in de Nederlandse Top 40. We beginnen met deze Roemeense hit uit 2009:
221. Inna - Hot
[2009, #aw18, #hp2]
Tijd voor weer twee dolle thema duo-dagen. We hebben al een aantal keren een blokje nummer 1-hits gehad, maar hoe zit het met de hits die het nét niet tot die felbegeerde hoogste positie wisten te schoppen?
Vandaag en morgen dus succesvolle hits die niet verder kwamen dan een 2e positie in de Nederlandse Top 40. We beginnen met deze Roemeense hit uit 2009:
221. Inna - Hot
[2009, #aw18, #hp2]
1
geplaatst: 9 april 2020, 17:22 uur
1
geplaatst: 9 april 2020, 17:41 uur
Ik vond dit ongelooflijke platten drets destijds, maar wel heel aangename platten drets.
7
7
3
geplaatst: 9 april 2020, 17:53 uur
platten drets
Zelf met Google kom ik er niet achter
esteban, help me uit de brand: wat betekent dit?
0
geplaatst: 9 april 2020, 19:09 uur
Misschien een dialect of van een andere planeet.
Dat zal het zijn.
Dat zal het zijn.

1
geplaatst: 9 april 2020, 19:38 uur
Shaky schreef:
(quote)
Platte zooi

Plat of niet, dit vond ik toen wel een lekker stapnummer, nog steeds wel eigenlijk.
7,5
1
geplaatst: 9 april 2020, 20:22 uur
7,5
Ja fijn, ze had wel een paar leuke hits toen, ik herinner me nog Amazing met een clip op het strand als ik het goed heb.
Ja fijn, ze had wel een paar leuke hits toen, ik herinner me nog Amazing met een clip op het strand als ik het goed heb.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.