Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2020, 04:34 uur
Shaky schreef:
Zelf met Google kom ik er niet achter
esteban, help me uit de brand: wat betekent dit?
(quote)
Zelf met Google kom ik er niet achter
esteban, help me uit de brand: wat betekent dit?
Hoezo, spreek jij dan geen estebans?
Goh, ja, dat heeft hier zo zijn eigen betekenis in de (Belgische) streek waar ik woon. Vervang 'drets' door 'bucht' en het is wel duidelijk denk ik. Bucht (of bocht in andere streken) is meer gangbaar, not? Of 'zooi', zoals Titmeister zegt, maar dat woord gebruiken wij dan weer niet, dus ik ben niet zeker.
1
geplaatst: 10 april 2020, 07:09 uur
0
geplaatst: 10 april 2020, 17:17 uur
Inna begon sterk gisteren, maar een hele reeks onvoldoendes zorgde ervoor dat ze van plek 50 naar plek 150 kukelde. Daar staat ze nu met een gemiddelde van een 5,9.
Vandaag eindigen we het thema 'nét niet tot plek 1 in de Top40' met een plaat uit 1969. Het was de debuutsingle van The Shuffles en tevens veruit hun succesvolste. Met dit nummer wist deze Nederlandse band zelfs bescheiden successen in het buitenland te boeken. Wat vinden wij van dit nummer?
222. The Shuffles - Cha-La-La, I Need You
[1969, #aw19, #hp2]
Vandaag eindigen we het thema 'nét niet tot plek 1 in de Top40' met een plaat uit 1969. Het was de debuutsingle van The Shuffles en tevens veruit hun succesvolste. Met dit nummer wist deze Nederlandse band zelfs bescheiden successen in het buitenland te boeken. Wat vinden wij van dit nummer?
222. The Shuffles - Cha-La-La, I Need You
[1969, #aw19, #hp2]
0
geplaatst: 10 april 2020, 17:38 uur
Ach, bandje met Albert West als zanger. Ook al weer een paar jaar niet meer onder ons.
6.3
6.3
0
geplaatst: 11 april 2020, 02:05 uur
The Shuffles - Cha-La-La, I Need You : 7,5
heerlijk kwijlnummer
heerlijk kwijlnummer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.