Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2020, 13:28 uur
All Saints heeft de meest groovy, soulvolle GirlGroup-plaat op hun naam staan: Never Ever. Die zou erg hoog bij mij gescoord hebben.
Pure Shores vind ik een matige popsong.
5,5
Pure Shores vind ik een matige popsong.
5,5
1
geplaatst: 18 april 2020, 17:35 uur
De dames van All Saints scoren uitzonderlijk hoog en belanden op plek 18.
Twee dagen geleden kwam I Should Have Known Better van The Beatles voorbij. Die plaat scoorde goed, maar een plaat met exact dezelfde naam zou het nóg beter doen, volgens geluiden uit het deelnemersveld:
Vandaag dus I Should Have Known Better van Jim Diamond; een plaat die weliswaar dezelfde titel heeft als de Beatles plaat, maar verder volledig los van dat nummer staat.
Laat die cijfers maar komen:
230. Jim Diamond - I Should Have Known Better
[1984, #aw13, #hp2]
Twee dagen geleden kwam I Should Have Known Better van The Beatles voorbij. Die plaat scoorde goed, maar een plaat met exact dezelfde naam zou het nóg beter doen, volgens geluiden uit het deelnemersveld:
Poek schreef:
Jim Diamond is natuurlijk beter
Jim Diamond is natuurlijk beter
musicfriek schreef:
Haha, Amen!
Haha, Amen!
Vandaag dus I Should Have Known Better van Jim Diamond; een plaat die weliswaar dezelfde titel heeft als de Beatles plaat, maar verder volledig los van dat nummer staat.
Laat die cijfers maar komen:
230. Jim Diamond - I Should Have Known Better
[1984, #aw13, #hp2]
0
geplaatst: 18 april 2020, 17:41 uur
7,5 voor deze fijne smartlap, I-I-I-I-I-I-I-I-I-I
Should have known better.
Maar mijn favoriete " I Should Have Known Better " komt van Wire en is een vette krent (tien dus) maar geen hit
Should have known better.
Maar mijn favoriete " I Should Have Known Better " komt van Wire en is een vette krent (tien dus) maar geen hit

0
geplaatst: 18 april 2020, 17:47 uur
8,2
Persoonlijk vind ik Remember I Love You (1985) zijn mooiste. En zo heeft Jim (overleden in 2015) toch een aantal pareltjes op zijn naam staan.
Persoonlijk vind ik Remember I Love You (1985) zijn mooiste. En zo heeft Jim (overleden in 2015) toch een aantal pareltjes op zijn naam staan.
2
geplaatst: 18 april 2020, 18:28 uur
Dit. Geweldige film ook, The Beach. 5*-film voor mij, en daar is de soundtrack ook mede verantwoordelijk voor.
3
geplaatst: 18 april 2020, 18:35 uur
0
geplaatst: 18 april 2020, 18:38 uur
4,5
Nooit veel met deze overdreven theatrale ballad gehad, I Won't Let You Down vind ik stukken beter.
Nooit veel met deze overdreven theatrale ballad gehad, I Won't Let You Down vind ik stukken beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.