MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

wavanbuuren
Even kijken of ik Metallica nog een zetje kan geven:

9,5

LeeAnn:

6

Ast
7,5

5

*edit: cijfer aangepast van een 5,5 naar 5. Ik wilde het nummer nog eens beluisteren maar was het na een minuut al moe. Geen voldoende.

Dit vind ik echt verschrikkelijk.

1

LeAnn Rimes eindigt voorlopig op plek 155. 

Terug naar het begin van de jaren 80. Voordat dit nummer een mega-hit werd, had deze band al succes met zestien singles die allen de top 100 in Amerika haalden. Geen enkele hit werd echter zo groot als het gekozen nummer voor vandaag. Daarmee bereikten ze namelijk de eerste plek in hun thuisland en in Nederland een 2e plek. Zelf plaatst de band dit nummer ook in hun eigen persoonlijke top 10 beste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Laten we dit feestje maar gewoon met ze meevieren:

248. Kool & The Gang - Celebration

[1980, #aw11, #hp2]  

Arbeidsdeskundige
10

Heerlijk swingend nummer dat perfect aansluit bij het zonnetje dat weer volop schijnt en aan de vooravond van versoepeling van de intelligente lockdown.

6

Heeft me nooit veel gedaan

leuke partykraker.

7.3

Net als Arthur heeft dit me nooit zoveel gedaan.

5,6

Johnny Marr schreef:
Net als Arthur heeft dit me nooit zoveel gedaan.

Toch waren jullie ooit maatjes

7

Rudi S schreef:
(quote)

Toch waren jullie ooit maatjes

Inkoppertje. Jij snapt 'm. Pun intended. Ach ja, uit het oog uit het hart i guess Binnenkort niet meer though!

Arbeidsdeskundige
Ik ben heel nieuwsgierig heren.

Arbeidsdeskundige schreef:
Ik ben heel nieuwsgierig heren.

Ik ben de reden dat jullie hier elke dag last hebben van Johnny Marr

8,7

Klinkt in deze tijd misschien wat gezapig, maar ben er verder nog net zo enthousiast over als na de eerste keer beluisteren.

Metallica: 9,8
LeAnn Rimes: 7,7
Kool & the Gang: 5,3

7.25

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:45 uur

geplaatst: vandaag om 03:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.