Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 6 mei 2020, 10:14 uur
Even kijken of ik Metallica nog een zetje kan geven:
9,5
LeeAnn:
6
9,5
LeeAnn:
6
0
geplaatst: 6 mei 2020, 14:14 uur
5
*edit: cijfer aangepast van een 5,5 naar 5. Ik wilde het nummer nog eens beluisteren maar was het na een minuut al moe. Geen voldoende.
*edit: cijfer aangepast van een 5,5 naar 5. Ik wilde het nummer nog eens beluisteren maar was het na een minuut al moe. Geen voldoende.
0
geplaatst: 6 mei 2020, 17:24 uur
LeAnn Rimes eindigt voorlopig op plek 155.
Terug naar het begin van de jaren 80. Voordat dit nummer een mega-hit werd, had deze band al succes met zestien singles die allen de top 100 in Amerika haalden. Geen enkele hit werd echter zo groot als het gekozen nummer voor vandaag. Daarmee bereikten ze namelijk de eerste plek in hun thuisland en in Nederland een 2e plek. Zelf plaatst de band dit nummer ook in hun eigen persoonlijke top 10 beste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Laten we dit feestje maar gewoon met ze meevieren:
248. Kool & The Gang - Celebration
[1980, #aw11, #hp2]
Terug naar het begin van de jaren 80. Voordat dit nummer een mega-hit werd, had deze band al succes met zestien singles die allen de top 100 in Amerika haalden. Geen enkele hit werd echter zo groot als het gekozen nummer voor vandaag. Daarmee bereikten ze namelijk de eerste plek in hun thuisland en in Nederland een 2e plek. Zelf plaatst de band dit nummer ook in hun eigen persoonlijke top 10 beste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Laten we dit feestje maar gewoon met ze meevieren:
248. Kool & The Gang - Celebration
[1980, #aw11, #hp2]
1
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 6 mei 2020, 17:31 uur
10 
Heerlijk swingend nummer dat perfect aansluit bij het zonnetje dat weer volop schijnt en aan de vooravond van versoepeling van de intelligente lockdown.

Heerlijk swingend nummer dat perfect aansluit bij het zonnetje dat weer volop schijnt en aan de vooravond van versoepeling van de intelligente lockdown.
4
geplaatst: 6 mei 2020, 17:51 uur
Johnny Marr schreef:
Net als Arthur heeft dit me nooit zoveel gedaan.
Net als Arthur heeft dit me nooit zoveel gedaan.
Toch waren jullie ooit maatjes

7
3
geplaatst: 6 mei 2020, 17:52 uur
Inkoppertje. Jij snapt 'm. Pun intended. Ach ja, uit het oog uit het hart i guess
Binnenkort niet meer though!
3
geplaatst: 6 mei 2020, 17:55 uur
1
geplaatst: 6 mei 2020, 19:10 uur
8,7
Klinkt in deze tijd misschien wat gezapig, maar ben er verder nog net zo enthousiast over als na de eerste keer beluisteren.
Klinkt in deze tijd misschien wat gezapig, maar ben er verder nog net zo enthousiast over als na de eerste keer beluisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.