Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2020, 17:26 uur
Vooralsnog een 6,6 gemiddeld voor Kool and the Gang.
Vandaag terug naar de jaren zestig. Deze band heeft de nodige hits gescoord en de mannen hebben tevens de nodige verschillende stijlen muziek gebracht. Dit nummer wordt door 'de kenners' bestempeld als één van de sleutelmomenten in de carrière van de band omdat het de alsmaar groter wordende range op het gebied van kunde en stijl toonde van deze, op dat moment nog, erg jonge band. Dus niet één van de overbekende nummers die altijd al van ze voorbijkomen, maar juist deze uit 1965. Wat vinden we van:
249. The Kinks - Set Me Free
[1965, #aw10, #hp12]
Vandaag terug naar de jaren zestig. Deze band heeft de nodige hits gescoord en de mannen hebben tevens de nodige verschillende stijlen muziek gebracht. Dit nummer wordt door 'de kenners' bestempeld als één van de sleutelmomenten in de carrière van de band omdat het de alsmaar groter wordende range op het gebied van kunde en stijl toonde van deze, op dat moment nog, erg jonge band. Dus niet één van de overbekende nummers die altijd al van ze voorbijkomen, maar juist deze uit 1965. Wat vinden we van:
249. The Kinks - Set Me Free
[1965, #aw10, #hp12]
0
geplaatst: 7 mei 2020, 18:12 uur
Helaas beste Kinks, ik vind dit een zaag-plaat die snel gaat vervelen, ondanks de korte speelduur.
3.5
3.5
1
geplaatst: 7 mei 2020, 18:17 uur
The Kinks brachten in de jaren '60 alleen prima singles uit, dit blijft tijdloos.
8,5
8,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.