Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2020, 14:56 uur
Ah, één van de grote favorieten van m'n vader. Als kind had ik eerlijk gezegd een beetje een hekel aan dit nummer, omdat ik het zo vaak heb moeten horen tijdens lange autoritten. Tegelijkertijd ben ik het door de tijd heen erg gaan waarderen.
Ik denk dat het volgende cijfer wel op z'n plaats is ...
8.5
Ik denk dat het volgende cijfer wel op z'n plaats is ...8.5
0
geplaatst: 24 mei 2020, 17:12 uur
Dire Straits zorgen voor de 6e plaat op rij die meer dan 7,0 gemiddeld weet te scoren. Knopfler en zijn mannen weten zelfs onze top 25 te bereiken.
Vandaag een nummer uit de 21ste eeuw. Kelly is natuurlijk vooral bekend geworden als lid van meidengroep Destiny's Child, maar ook als solo-artieste heeft ze de nodige successen gekend. Deze successen waren overigens voornamelijk in Europa. Thuisland Amerika liep totaal niet warm voor haar solocarrière. Wat vinden wij van dit nummer uit 2003?
266. Kelly Rowland - Stole
[2003, #aw12, #hp8]
Vandaag een nummer uit de 21ste eeuw. Kelly is natuurlijk vooral bekend geworden als lid van meidengroep Destiny's Child, maar ook als solo-artieste heeft ze de nodige successen gekend. Deze successen waren overigens voornamelijk in Europa. Thuisland Amerika liep totaal niet warm voor haar solocarrière. Wat vinden wij van dit nummer uit 2003?
266. Kelly Rowland - Stole
[2003, #aw12, #hp8]
0
geplaatst: 24 mei 2020, 18:16 uur
Helemaal eens met poeha deze keer.
Deze nog van mij voor a tribe called quest: 8,2
Deze nog van mij voor a tribe called quest: 8,2
0
geplaatst: 24 mei 2020, 18:31 uur
Dire Straits - Sultans of swing
Toen zou ik het een 10 hebben gegeven. Vandaag wordt het een 8.
Les de Groot schreef:
De favoriete band van mam
De favoriete band van mam
esteban schreef:
Ah, één van de grote favorieten van m'n vader.
Mijn vader en moeder hadden een hekel aan dit nummer toen dit uitkwam.Ah, één van de grote favorieten van m'n vader.
Toen zou ik het een 10 hebben gegeven. Vandaag wordt het een 8.
0
geplaatst: 24 mei 2020, 20:15 uur
Ik ook ... en dat is nooit een goed teken. Maar het valt best mee.
6,5
6,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 mei 2020, 20:49 uur
Tribe called quest
3
Sultans of swing
10
Kelly Roland
5
3
Sultans of swing
10
Kelly Roland
5
0
geplaatst: 24 mei 2020, 22:02 uur
Wat Titmeister en LucM zeiden, alleen valt mijn waardering hoger uit.
Ik mag dit soort "90's R&B" wel.
7,5
Ik mag dit soort "90's R&B" wel.
7,5
0
geplaatst: 24 mei 2020, 22:30 uur
Ik had best wel sympathie voor solo Kelly Rowland, maar dit vond ik toen (en nu nog meer) een nogal flauwe single. Wel een goede clip. Dilemma (met Nelly) zou van mij zowaar een 8.5 krijgen.
5.5
5.5
0
geplaatst: 25 mei 2020, 12:32 uur
Korn - 6 (half puntje aftrek voor het rare middenstuk, kwart puntje erbij voor de instrumentatie daarna)
George Harrison - 7.3
Ringo Starr - 6.5
John Lennon - 6.3
Paul McCartney & Wings - 7.7
The Waterboys - 8.7
Barbra Streisand - 7
A Tribe Called Quest - 6.8
Dire Straits - 5.3 (ik vind dit heel lastig beoordelen.. Er is niets mis mee, maar dat is het ook, het is zo gladgetrokken en zo geschikt voor bejaardenfeestjes. Soms heb ik er echt een hekel aan en alles waar het voor staat. De massa's die losgaan op Mark en zijn gitaarspel. Vandaag ben ik wat milder. Had echter wel 2-3 minuten korter gemoeten)
Kelly Rowland - 5.8
George Harrison - 7.3
Ringo Starr - 6.5
John Lennon - 6.3
Paul McCartney & Wings - 7.7
The Waterboys - 8.7
Barbra Streisand - 7
A Tribe Called Quest - 6.8
Dire Straits - 5.3 (ik vind dit heel lastig beoordelen.. Er is niets mis mee, maar dat is het ook, het is zo gladgetrokken en zo geschikt voor bejaardenfeestjes. Soms heb ik er echt een hekel aan en alles waar het voor staat. De massa's die losgaan op Mark en zijn gitaarspel. Vandaag ben ik wat milder. Had echter wel 2-3 minuten korter gemoeten)
Kelly Rowland - 5.8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.