Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2020, 17:11 uur
Ook Can I Kick It doet het heel aardig en is zelfs al het 5e nummer op rij deze week dat hoger dan een 7,0 gemiddeld weet te scoren.
Vandaag terug naar eind jaren '70 met een nummer van het debuutalbum van deze band. Het nummer werd geschreven door frontman Knopfler zelf. Dit nummer scoorde overigens het beste in Zuid-Afrika waar het de top 3 van de hitlijst wist te bereiken.
265. Dire Straits - Sultans Of Swing
[1978, #aw8, #hp10]
Vandaag terug naar eind jaren '70 met een nummer van het debuutalbum van deze band. Het nummer werd geschreven door frontman Knopfler zelf. Dit nummer scoorde overigens het beste in Zuid-Afrika waar het de top 3 van de hitlijst wist te bereiken.
265. Dire Straits - Sultans Of Swing
[1978, #aw8, #hp10]
0
geplaatst: 23 mei 2020, 17:29 uur
De uiterste houdbaarheid is overschreden. Dat heb ik met sommige songs.
4,5
4,5
0
geplaatst: 23 mei 2020, 18:26 uur
9
Ik raak steeds meer uitgekeken op de “OLR”, maar deze blijft onweerstaanbaar
Ik raak steeds meer uitgekeken op de “OLR”, maar deze blijft onweerstaanbaar
0
geplaatst: 23 mei 2020, 20:00 uur
9
De favoriete band van mam die ik vroeger dus heel vaak moest horen. Blijft een geweldige plaat die ook weer op de shortlist van een van mijn bands staat
De favoriete band van mam die ik vroeger dus heel vaak moest horen. Blijft een geweldige plaat die ook weer op de shortlist van een van mijn bands staat
0
geplaatst: 23 mei 2020, 20:07 uur
Titmeister schreef:
Zijn er überhaupt hiphop- of dancenunmers die jij een voldoende zou geven?
Zijn er überhaupt hiphop- of dancenunmers die jij een voldoende zou geven?
Ik denk het niet. Ik heb helemaal niets met die muziekstromingen.
0
geplaatst: 23 mei 2020, 21:35 uur
Dat vind ik wel bizar. Ik snap dat bepaalde genres niet je ding zijn, maar dat je alles uit het genre slecht vindt, kan ik niet bij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.