Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2020, 01:00 uur
Middle of the road. Black Sabbath heeft nog veel betere nummers gemaakt.
7,5
7,5
0
geplaatst: 20 juni 2020, 08:51 uur
Twarres: 6
Ooit in een studentenhuis gewoond met iemand die idolaat was van Twarres. En Het was nota bene een Groninger...
Paranoid: 5
Word er heet noch koud van.
Ooit in een studentenhuis gewoond met iemand die idolaat was van Twarres. En Het was nota bene een Groninger...
Paranoid: 5
Word er heet noch koud van.
0
geplaatst: 20 juni 2020, 09:14 uur
Fathead schreef:
Haha, geweldig, Groningen en Friesland.... Ooit in een studentenhuis gewoond met iemand die idolaat was van Twarres. En Het was nota bene een Groninger...

0
geplaatst: 20 juni 2020, 17:21 uur
Paranoid valt in de smaak en de mannen van Black Sabbath komen voorlopig op de 7e positie terecht.
Tijd voor een kort thema. Twee dagen lang het thema:
Voedselproducten in tweevoud
Het Duitse duo Michael Kronenberger en Steffen Harding heeft het er maar druk mee: in 2003, 2009 en 2012 brachten ze steeds een andere versie uit van Let the Sun Shine (origineel van The 5th Dimension als 'Let the Sunshine In'). In 2012 kwam een geüpdatet versie van 2003 uit, in 2009 zong Gary Nesta Pine de vocals in en de versie die in Nederland een hit werd, was die uit 2003 met Lizzy Pattinson als zangeres (inderdaad, de zus van acteur Robert).
Wat vinden we van dit nummer?
293. Milk And Sugar - Let The Sun Shine
[2004, #aw8, #hp14]
Tijd voor een kort thema. Twee dagen lang het thema:
Voedselproducten in tweevoud
Het Duitse duo Michael Kronenberger en Steffen Harding heeft het er maar druk mee: in 2003, 2009 en 2012 brachten ze steeds een andere versie uit van Let the Sun Shine (origineel van The 5th Dimension als 'Let the Sunshine In'). In 2012 kwam een geüpdatet versie van 2003 uit, in 2009 zong Gary Nesta Pine de vocals in en de versie die in Nederland een hit werd, was die uit 2003 met Lizzy Pattinson als zangeres (inderdaad, de zus van acteur Robert).
Wat vinden we van dit nummer?
293. Milk And Sugar - Let The Sun Shine
[2004, #aw8, #hp14]
0
geplaatst: 20 juni 2020, 20:15 uur
5
Kende ik niet, overigens een (overbodige) remake van de hit van 5th Dimension.
Kende ik niet, overigens een (overbodige) remake van de hit van 5th Dimension.
0
geplaatst: 21 juni 2020, 10:41 uur
5
Ik ben benieuwd of we morgen de heer gaan prijzen met een sterk hierop lijkende groepsnaam. Dat vond ik een leuk liedje toen ik zes was.
Ik ben benieuwd of we morgen de heer gaan prijzen met een sterk hierop lijkende groepsnaam. Dat vond ik een leuk liedje toen ik zes was.
0
geplaatst: 21 juni 2020, 10:56 uur
Poek schreef:
Geen flauw idee op welk nummer je doelt, maar als ik kijk wat er voor vandaag klaar staat, heeft dat vrij weinig met het prijzen van de heer te maken
....... maar ik kan het thema altijd met een dag verlengen

0
geplaatst: 21 juni 2020, 10:58 uur
Voor deze treurige remix van een geweldige 60s plaat kom ik toch echt niet veel hoger dan:
3
3
0
geplaatst: 21 juni 2020, 11:04 uur
Mijn kat wil zelfs voor het eerst de laptop aanvallen zo slecht is deze versie
2
2
0
geplaatst: 21 juni 2020, 11:07 uur
Shaky schreef:
Geen flauw idee op welk nummer je doelt, maar als ik kijk wat er voor vandaag klaar staat, heeft dat vrij weinig met het prijzen van de heer te maken
....
... maar ik kan het thema altijd met een dag verlengen
(quote)
....... maar ik kan het thema altijd met een dag verlengen
De songfestivalwinnaar van 1979. Het nummer heeft zelfs de top 2000 nog gehaald (al vind ik het zelf toch wel erg gedateerd).
0
geplaatst: 21 juni 2020, 12:13 uur
De Happy Mondays deden dat beter, al is die zeker niet slecht.
Deze een 5,5
Black Sabbath nog een 7,5
Deze een 5,5
Black Sabbath nog een 7,5
0
geplaatst: 21 juni 2020, 12:23 uur
5.5
Toen deze uitkwam, kon ik hem best hebben. Nu vind ik het wat flauwtjes. Typisch zomerse mid 2000 remake sound. Dit werd toen ook gebruikt in een reclame voor één of ander zomers alcoholisch drankje. Het drankje heb ik niet onthouden.
Toen deze uitkwam, kon ik hem best hebben. Nu vind ik het wat flauwtjes. Typisch zomerse mid 2000 remake sound. Dit werd toen ook gebruikt in een reclame voor één of ander zomers alcoholisch drankje. Het drankje heb ik niet onthouden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.