MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
Is destijds aan mij voorbij gegaan. Niks aan gemist.

4

Dan bewaar ik m nog ff voor de toekomst Poek

5,9

Ast
4

Milk and Sugar maakt geen indruk met hun remix en moet het met een gemiddelde van 5,0 doen. 

Vandaag de tweede en laatste dag van het thema-duo Voedselproducten in tweevoud

Tussen 1987 en 1994 was deze meidengroep niet weg te denken uit de hitlijsten. Sterker nog; tot op de dag van vandaag zijn ze de best verkopende rap-groep aller tijden. 

Het gekozen nummer van vandaag maakt overigens gebruik van een sample;  I'm Blue (The Gong-Gong Song) in de uitvoering van The Sweet Inspirations...inderdaad: de meidengroep die als achtergrondzangeressen van Elvis fungeerde. 

Valt deze 90's r&b / rap nog in de smaak anno 2020?

294. Salt-n-Pepa - Shoop

[1993, #aw6, #hp12]  

wavanbuuren
Milk and Sugar

3

Salt and Peppa

3

Er zijn toch wel wat smakelijkere nummers in de etenshoek te vinden Shaky?
Push it had het bv Bij mij al een pak beter gedaan.

wavanbuuren schreef:

Er zijn toch wel wat smakelijkere nummers in de etenshoek te vinden?

Ongetwijfeld, maar iedere dag sterren-eten gaat vervelen. Af en toe moet er fastfood doorheen.

Paranoid: 8
Milk & Sugar: 7
Salt-n-peppa: 7

zure lieden hier ;p

Tikje monotoon.

5.7

Heerlijke pittige dames; geen gezeik, geen voldoen aan de norm binnen pop-land: wij gaan (met een lekkere old-school flow) zingen/rappen over dat we seks willen, klaar. You go girls!

7,5

4 rap not my thing

5

90s rap of hiphop, das vaak wel mijn ding. Deze is mij minder bijgebleven, maar zeker leuk.

7

6

Arbeidsdeskundige
6

5.8

Salt-n-Peppa: 5,5

5.5

7.25

6,8

7,5

Salt 'N' Pepa

Ast
6,5

Niet iedereen wil shoopen, maar gemiddeld komt er wel een voldoende voor Salt 'n' Pepa uit de bus rollen: 6,0

De komende twaalf dagen weer lekker random, themaloos, door de geschiedenis van de Top 40 struinen.

De artiest van vandaag was onderdeel van de eerste lichting afgestudeerden aan de Rockacademie in Tilburg. Hij werd daarna vooral bekend als de vaste muzikant in VI, maar in de hitlijsten wilde het maar niet vlotten. Zijn eerste twaalf singles wisten de Top 40 niet te bereiken. Single 13 was echter een voltreffer:

295. Danny Vera - Roller Coaster

[2019, #aw33, #hp14] 

7,4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:58 uur

geplaatst: vandaag om 01:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.