Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 23 juni 2020, 17:52 uur
Oef. Veel mooier worden top 40 hits niet: 9
0
geplaatst: 23 juni 2020, 18:00 uur
2,5
Misschien wel de enige soulartiest waar ik helemaal niets mee heb.
Misschien wel de enige soulartiest waar ik helemaal niets mee heb.
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 juni 2020, 09:26 uur
Tsja, ik zou het mooi moeten vinden, maar het raakt me niet (meer).
Zelf een beetje saai geworden door de tijd heen.
6
Zelf een beetje saai geworden door de tijd heen.
6
0
geplaatst: 24 juni 2020, 15:13 uur
Roberta Flack bevalt ook meer dan goed en voegt zich zelfs in de top 20 van het klassement.
Vandaag een stuk vroeger dan normaal; door verplichtingen buiten MusicMeter om (lame), kan ik niet online zijn op het gebruikelijke tijdstip. Uiteraard kan er nog gewoon gestemd worden op Roberta Flack.
Vandaag terug naar begin jaren 90.
Zowel Titmeister als jordidj1 hebben dit nummer in het verleden genoemd; dan kom ik er toch eigenlijk niet meer onderuit om deze te posten.
De vader van baby Jordy wilde zijn kroost graag in een reclame zien meespelen, maar toen dat mislukte kreeg hij het idee om het gebrabbel van zijn kind over een beat te plaatsen... and the rest is history. Een nummer 1 hit in België, Frankrijk, Griekenland, Italië en Spanje in 1992.
Tijd om hier een beoordeling aan vast te hangen:
297. Jordy - Dur Dur D'être Bébé!
[1992, #aw10, #hp3]
Vandaag een stuk vroeger dan normaal; door verplichtingen buiten MusicMeter om (lame), kan ik niet online zijn op het gebruikelijke tijdstip. Uiteraard kan er nog gewoon gestemd worden op Roberta Flack.
Vandaag terug naar begin jaren 90.
Zowel Titmeister als jordidj1 hebben dit nummer in het verleden genoemd; dan kom ik er toch eigenlijk niet meer onderuit om deze te posten.
De vader van baby Jordy wilde zijn kroost graag in een reclame zien meespelen, maar toen dat mislukte kreeg hij het idee om het gebrabbel van zijn kind over een beat te plaatsen... and the rest is history. Een nummer 1 hit in België, Frankrijk, Griekenland, Italië en Spanje in 1992.
Tijd om hier een beoordeling aan vast te hangen:
297. Jordy - Dur Dur D'être Bébé!
[1992, #aw10, #hp3]
1
geplaatst: 24 juni 2020, 15:25 uur
Bij deze mijn excuses voor het indirect triggeren van dit nummer. Zelfs mijn aanstaande vaderschap verandert weinig aan het feit dat dit gewoon een aartsvervelend nummer is.
2
Nog een 9 voor Roberta
2
Nog een 9 voor Roberta
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.