Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2020, 17:11 uur
Het ging weer alle kanten op bij de beoordeling voor deze plaat: dikke onvoldoendes en hoge cijfers. Gemiddeld komt Dogs op een 6,1.
Vandaag een groep die vaak van samenstelling wisselde en vooral in Nederland en Duitsland ongekend populair was (is?). Je weet natuurlijk nooit of de info die je online kunt vinden helemaal klopt, maar naar het schijnt heeft deze groep in Nederland en Duitsland meer platen verkocht dan The Beatles.....
Wat vinden we van hun bekendste plaat?
312. Les Poppys - Non, Non, Rien N'a Changé
[1971, #aw25, #hp1]
Vandaag een groep die vaak van samenstelling wisselde en vooral in Nederland en Duitsland ongekend populair was (is?). Je weet natuurlijk nooit of de info die je online kunt vinden helemaal klopt, maar naar het schijnt heeft deze groep in Nederland en Duitsland meer platen verkocht dan The Beatles.....
Wat vinden we van hun bekendste plaat?
312. Les Poppys - Non, Non, Rien N'a Changé
[1971, #aw25, #hp1]
0
geplaatst: 9 juli 2020, 18:20 uur
7
Het origineel is best leuk, maar toch heb ik voorkeur voor de versie van Kobus gaat naar Appescha.
Het origineel is best leuk, maar toch heb ik voorkeur voor de versie van Kobus gaat naar Appescha.
0
geplaatst: 9 juli 2020, 19:18 uur
7
Nooit geweten dat dit kinderen waren. Je leert nog eens wat hier.
Nooit geweten dat dit kinderen waren. Je leert nog eens wat hier.
0
geplaatst: 9 juli 2020, 19:30 uur
9 dit is jeugdsentiment, ooit een van mijn eerste singletje's. Was een fijn jaar 1971 voor me, Poppy's wekenlang op nummer 1 en Ajax voor 't eerst de Europa cup winnen.. 

1
geplaatst: 9 juli 2020, 19:49 uur
4
Of zoals Snollebollekes zouden zeggen:
Een heel kinderkoor
Oh wat mooi
Wat kende gullie goed zingen
Heel schoon, mooi geweest nou weer de grote mensen he
Of zoals Snollebollekes zouden zeggen:
Een heel kinderkoor
Oh wat mooi
Wat kende gullie goed zingen
Heel schoon, mooi geweest nou weer de grote mensen he
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.