MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
7

ach, 7

Ultra Naté: Is heel goed overeind gebleven na al die jaren. Fijne plaat, had hem al een paar jaar niet gehoord. 7.5
Damien Rice werd toen hij opkwam vergeleken met muziek waar ik toen ook wel naar luisterde, maar heeft me nooit echt gepakt. Dit nummer nog minder de anderen eigenlijk. 5,0
Les Poppys: Vind ik oprecht fantastisch, als ik stem voor de top 2000 zit deze er weleens tussen. Heel bitter anti-oorlogsnummer dat me doet denken aan mezelf toen ik een jaar of 9.10 was en me steeds meer duidelijk werd over de donkere kanten van de wereld. Dat ze meer platen verkocht hebben dan The Beatles lijkt me onzin, wel is dit in Nederland een van de bestverkochte singles van de hele jaren '70. En deze single heeft zeer waarschijnlijk ook beter verkocht dan welke losse beatlesingle dan ook in Nederland. 9.0

wavanbuuren
5

Ast
9

Les Poppys: 4,0

6,5

6,5

8,2

Les Poppys komen voorlopig op plek 166 terecht.

Het nummer van vandaag wordt gezien als een keerpunt in de carrière van deze artiest. Waar ze voorheen enkel als popzangeres gezien werd, begon men haar door deze hit meer als artieste te zien. Het nummer is opgenomen in de lijst 500 Greatest Songs of All Time en werd in talloze landen een nummer één hit. Bevalt dit ruim dertig jaar na dato nog steeds?

313. Madonna - Like a Prayer

[1989, #aw11, #hp2] 

Dit bevalt me wel.

9,2

9

Zeker één van haar beste.

Zeker één van haar beste.

8.2

Arbeidsdeskundige
7

Beetje overschat wel. Ik vind de meeste van haar 80s-hits leuker dan deze.

7,3

8.8

8,5

Topsong! Samen met Frozen m'n favoriet van Madonna.

9,5

8,5

Nummers met gospelkoren erin mag ik over het algemeen graag naar luisteren.

3 Madonna is gewoon grote zeik muziek

7.5

Al komen mijn favoriete Madonna nummers uit de jaren 90.

Gospel en, nog erger, kinderkoren zijn de doodsteek voor goeie popmuziek maar hier werkt t toevallig eens wel

8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:51 uur

geplaatst: vandaag om 08:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.