MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
9,5

7,5

Die van de Babes is leuker

cosmic kid (moderator)
8

Arbeidsdeskundige
6

6,7

wavanbuuren
7,5

4,5

Crucified - 6,5
Are 'Friends' Electric? - 8,6

Ast
4,5

Barry McGuire - Eve Of Destruction 7
Army Of Lovers - Crucified 4
Tubeway Army - Are Friends Electric? 7

Ik weet niet wat het is, maar ik krijg het altijd instant geweldig op mijn zenuwen van deze Tubeway Army. Wegzappen gegarandeerd.

3

Het "leger" thema komt ten einde met het hoog scorende Tubeway Army. Gemiddelde: 7,2.

Vandaag een nummer dat is opgenomen in de Grammy Hall of Fame en op plek 137 staat in de Rolling Stone lijst The 500 Greatest Songs of All Time. Het komt uit het jaar waarin deze zanger zichzelf in de hitlijsten aankondigde als 'a force to be reckoned with' en de rest is geschiedenis. Kunnen wij ook wat met dit nummer?

325. Elton John - Your Song

[1971, #aw5, #hp10] 

Arbeidsdeskundige
8,5

9

Beslist één van zijn beste, in de periode 1970-1975 bracht Elton John enkel sterk werk uit, nadien werd het wisselvallig.

Elton heeft een hoop prachtige singles, deze is ook wel knap gedaan maar heeft tegelijkertijd ook nooit tot mijn favorieten behoord.

7

7,2 beetje simpel

6,5

Eén van Elton's mooiste.

9.0

8,7

8,5

Kijk vooral even naar de Engelse John Lewis kerstreclame met hem, je zult het waarlijk niet droog houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:54 uur

geplaatst: vandaag om 05:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.