MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:
8.3

Arbeidsdeskundige
7

9

8,5

6,5

Niet mijn favoriete FM-periode, zijn ook wel betere nummers uit die periode. Wel gewoon degelijke bluesrock.

6,8

8.8 Ook niet mijn favo periode van FM maar dit is dan wel een van de beste

6,3

Def Rhymz 6
AC/DC 7
Arthur Conley 8
Fleetwood Mac 10

Conley 7

Fleetwood 7,5

Arthur Conley - 7
Fleetwood Mac - 8,2

Mijn naamgenoot krijgt nog een 7.5

Deze een 7, goed nummer maar niet mijn favoriet uit deze periode (dat gaat tussen Man Of The World en Albatross bij mij)

wavanbuuren
GrafGantz schreef:
6.5

Nu veel leuker dan toen. Wel steeds dezelfde azijnzeikers in dit topic valt me op, die moeten toch wel een heel zwaar en serieus leven leiden/lijden

Als ik mijn levensgeluk van Deff Rhymes zou laten afhangen heb je gelijk. Gelukkig is dat niet het geval.
Maar wat zegt deze opmerking over jouzelf eigenlijk?

wavanbuuren
ACDC 6,5
Arthur 7,1
Fleetwood 8,3

9,2

Ast
8

Peter Green's Fleetwood Mac doet het goed en opnieuw hebben we een plaat te pakken die hoger dan een 7,5 gemiddeld weet te scoren (7,8 ).

Sasha Fierce, Third Ward Trill, (Queen) B of kennen we haar toch vooral als Beyoncé? Wat kunnen we over de carrière van deze vrouw zeggen? Het aantal gewonnen prijzen en behaalde hits zijn er veel te veel om op te noemen, dus laat ik alleen noemen dat ze een 24-voudig Grammy-winnaar is en mateloos populair is.

Succes bij het grote publiek dus. Eens zien of dat succes zich ook naar dit topic vertaalt. Geef je cijfer voor één van haar grootste hits in Nederland:

330. Beyoncé - Irreplaceable

[2006, #aw14, #hp3] 

6.2

5
Een goede zangeres, wat ze voor mij bewezen heeft met haar rol als Etta James (een van mijn favoriete zangeressen) in de film "Cadillac Records." Helaas maakt ze naar mijn smaak niet bepaald leuke muziek.

5.8

6

Lang geen slechte song, maar ik mis wat peper.

5,5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:07 uur

geplaatst: vandaag om 00:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.