Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2024, 18:53 uur
Komt goed. Ben de nieuwe Cure nog aan het herkauwen. Doorslikken lukt nog niet goed, beetje taai.
1
geplaatst: 5 november 2024, 14:20 uur
Nou, ik ben zeker geen diehard The Cure-fan, maar dat laatste nummer 'Endsong' vind ik behoorlijk imposant en indrukwekkend.
Daarmee vergeleken klinkt The Essence allesbehalve essentieel en wel heel erg wannabe, evenzogoed toch sfeervol.
7
Daarmee vergeleken klinkt The Essence allesbehalve essentieel en wel heel erg wannabe, evenzogoed toch sfeervol.
7
1
geplaatst: 5 november 2024, 14:30 uur
Tgoh, ik zou zweren dat dit The Cure is. Echt twee druppels!
7,8
7,8
0
geplaatst: 5 november 2024, 17:04 uur
3
geplaatst: 5 november 2024, 17:11 uur
1
geplaatst: 5 november 2024, 19:04 uur
Weinig origineel. Maar wel erg fijn. Helemaal mijn ding. The Cure kan er, gezien hun laatste worp, nog wat van leren, nou ja, “zich eraan opfrissen”.
7,7
PS: over lange intro’s gesproken…
7,7
PS: over lange intro’s gesproken…
1
geplaatst: 9 november 2024, 21:04 uur
Premonition schreef:
Tijd voor weer wat donkerder werk.....
Ok. Pas posten dan na 00.00u…schotje voor de boeg: In Camera van die EP uit 82.

1
geplaatst: 11 november 2024, 09:46 uur
Premonition schreef:
Ben je gegrepen door de orcs toen je afdaalde in de spelonken van je kelder op zoek naar wat duistere postpunk?
0
geplaatst: 11 november 2024, 20:50 uur
(afbeelding)
Ik zie niks, alleen een ?
Edit: nu wel. Oh, ben jij dat Premo?
Ah, ik snap hem, je komt met dat duistere nummmer van The Band of Orcs:
1
geplaatst: 11 november 2024, 22:24 uur
De laatste dagen luister ik veel naar deze band uit San Antonio, Texas. San Antonio kende in de jaren tachtig niet echt een postpunk scene en de enige bekende band uit deze plaats, The Butthole Surfers, verhuisde al snel naar Californië (en was ook meer punk/noise).
Zanger/bassist Chris Smart is nog steeds actief in de muziekscene van San Antonio, zowel als muzikant als ondernemer in het opknappen en verkopen van vintage gitaren.
Lung Overcoat heeft een 7" (waaronder dit nummer, Past Lives) in 1983 en een EP in 1984 uitgebracht.
Zanger/bassist Chris Smart is nog steeds actief in de muziekscene van San Antonio, zowel als muzikant als ondernemer in het opknappen en verkopen van vintage gitaren.
Lung Overcoat heeft een 7" (waaronder dit nummer, Past Lives) in 1983 en een EP in 1984 uitgebracht.
1
geplaatst: 12 november 2024, 00:41 uur
Duidelijk beïnvloed door de Europese postpunk. Cure, The Wake, Crispy Ambulance e.d. zijn niet ver weg.
7,3
7,3
* denotes required fields.