MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
de waarderingen zullen aanzienlijk lager zijn vrees ik.

Nasmak: 8,3
Virgin Prunes: 9,5

Nasmak: 7
Virgin Prunes: 8

wavanbuuren
Nasmak (mijn eerste zware onvoldoende in dit topic) - 4
Virgin Prunes 7,4

Nasmak: 8
Virgin Prunes: 8,4

E40
Nasmak: 5
Virgin Prunes: 7,5

Nasmak : 7
Virgin Prunes: 7.5

Een score van 7,256 voor de Virgin Prunes en een score van 6,656 voor Nasmak. Zoals ik al had verwacht; niet al te hoog dus.

Martha & the Muffins is al een keer langs geweest met This is the Ice Age maar scoorde niet al te hoog. Een bescheiden 53e plek. Het volgende nummer - toch wel mijn favoriet - zal toch wel aanzienlijk hoger scoren hoop ik.

69.

Martha and the Muffins - Echo Beach (1980)

9,8

Blijft gewoon een geweldig mooi nummer.

Fijn mag die zijn.

8.3

johannesA
8

Martha and the Muffins: 8

zaaf
9.3

E40
8,2

Arbeidsdeskundige
6

Scoorden Martha & the Muffins met het nummer "This is the Ice Age" maar een bescheiden 7,271, met Echo Beach doen ze het aanzienlijk beter, een gemiddelde van 8,05 en vallen hiermee net buiten de top 20.

Het volgende nummer is weer iets heel anders. Komt van een band uit Zwitserland.

70.

Yello - She's Got a Gun (1981)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:26 uur

geplaatst: vandaag om 21:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.