Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2020, 21:39 uur
111 Au Pairs - Headache (For Michelle) behaalt 7,56 met 16 stemmen.
Nu een fijne vrolijkerd voor het slapen gaan. Liefhebbers van Joy Division en The Cure zullen hun hart kunnen ophalen.
De overigen mompelen nee schuddend 'shouldn't have to be like that'...
112 Fra Lippo Lippi - Recession
Nu een fijne vrolijkerd voor het slapen gaan. Liefhebbers van Joy Division en The Cure zullen hun hart kunnen ophalen.
De overigen mompelen nee schuddend 'shouldn't have to be like that'...
112 Fra Lippo Lippi - Recession
1
geplaatst: 6 januari 2020, 23:34 uur
Au Pairs: 7,75 (was hoger geweest als het nummer nog iets van een wending zou hebben gehad)
FLL: 8 (hier wel een progressie in de recessie - na een minuut of 4; en krijg zin in Section 25, Always Now)
FLL: 8 (hier wel een progressie in de recessie - na een minuut of 4; en krijg zin in Section 25, Always Now)
0
geplaatst: 6 januari 2020, 23:42 uur
Chameleon Day schreef:
Mis ik weer eens wat?
Mis ik weer eens wat?
PJ Dorie, het topic is nota bene gestart met een ode aan mijn avatar! Maar niemand die aan mij denkt...

0
geplaatst: 7 januari 2020, 00:25 uur
Chameleon Day schreef:
PJ Dorie, het topic is nota bene gestart met een ode aan mijn avatar! Maar niemand die aan mij denkt...
Ik heb aan je gedacht, alleen wat te laat, zoals ik ook te laat aansloot...
1
geplaatst: 7 januari 2020, 00:42 uur
Fra Lippo Lippi 7,7
Ik geef niettemin toch de voorkeur aan het aanzienlijk meer toegankelijke Should'nt Have to Be Like That (1985) 9,6
Ik geef niettemin toch de voorkeur aan het aanzienlijk meer toegankelijke Should'nt Have to Be Like That (1985) 9,6
0
geplaatst: 7 januari 2020, 00:45 uur
Chameleon Day schreef:
(quote)
Is mijn schuld. Ik ben met dit topic gestart, maar geen paniek, we gaan gewoon door tot de 200. Overigens, als je 5 nummers weet, je mag ze best benoemen. Na mij dus, want ik neem de volgende 5 nummers voor mijn rekening als Frenkie! zijn 5 nummers heeft geplaatst.
0
geplaatst: 7 januari 2020, 20:45 uur
zonder de stemmen van nelis, andré, shinybeast en catchup scoort Fra Lippo Lippi met 15 stemmers een 7,52
Dan op naar Schotland voor een prima oorwurm van de band Skids.
Wellicht is hun 'The Saints Are Coming' al bekend vanwege de cover door U2 samen met Greenday in 2006.
114 Skids - A Woman In Winter
draai m een paar keer vanavond en je wordt morgen wakker met een 'ow, wow, oohowow, oh how, owow' in je hoofd.
111 Modern English Sixteen Days / Gathering Dust 7.82
112 Au Pairs - Headache (For Michelle) 7.54
113 Fra Lippo Lippi - Recession 7.52
114 Skids - A Woman In Winter ?
Dan op naar Schotland voor een prima oorwurm van de band Skids.
Wellicht is hun 'The Saints Are Coming' al bekend vanwege de cover door U2 samen met Greenday in 2006.
114 Skids - A Woman In Winter
draai m een paar keer vanavond en je wordt morgen wakker met een 'ow, wow, oohowow, oh how, owow' in je hoofd.
111 Modern English Sixteen Days / Gathering Dust 7.82
112 Au Pairs - Headache (For Michelle) 7.54
113 Fra Lippo Lippi - Recession 7.52
114 Skids - A Woman In Winter ?
* denotes required fields.