Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2020, 14:16 uur
8
Zag ze live in Ahoy in najaar 1985 een geweldig concert geven met Simple Minds tandem Derek Forbes/Brian McGee en een gedreven uitvoering van dit nummer
Zag ze live in Ahoy in najaar 1985 een geweldig concert geven met Simple Minds tandem Derek Forbes/Brian McGee en een gedreven uitvoering van dit nummer
0
geplaatst: 8 februari 2020, 16:17 uur
Premonition schreef:
8
8
Daar zijn bewegende beelden van, dacht ik. Ga straks even op YT zoeken.
0
geplaatst: 8 februari 2020, 16:36 uur
Chameleon Day schreef:
Ja, die bestaan ergens volgens mij. Het was een gezamenlijk concert met OMD, herinner ik me en volgens mij georganiseerd door Veronica.
0
geplaatst: 9 februari 2020, 09:46 uur
Propaganda moet het doen met een gemiddelde van 7,864 en dat valt me toch nog enigszins tegen.
Zal me benieuwen hoe Fehlfarben het er van af gaat brengen. Frenkie! en wendyvortex letten jullie even op.
183.
Fehlfarben - Paul ist Tot. (1980)
Zal me benieuwen hoe Fehlfarben het er van af gaat brengen. Frenkie! en wendyvortex letten jullie even op.

183.
Fehlfarben - Paul ist Tot. (1980)
0
geplaatst: 9 februari 2020, 09:59 uur
7,8
Ikzelf zou de voorkeur aan het nummer Militürk gegeven hebben.
Ikzelf zou de voorkeur aan het nummer Militürk gegeven hebben.
0
geplaatst: 9 februari 2020, 10:12 uur
Paul ist fantastisch: 9,25
Maar de magie van dit nummer hoor je in de live versie (gezien tijdens Grauzone festival in de Melkweg)
Propaganda 8,25
Maar de magie van dit nummer hoor je in de live versie (gezien tijdens Grauzone festival in de Melkweg)
Propaganda 8,25
* denotes required fields.