MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
Patti Smith 8
Violent Femmes 8

Een gemiddelde van 7,8 voor de woeste vrouwen.

Nu een van de mooiste instrumentale nummers uit het tijdvak 1977-1983 van niet minder dan van die alom bekende new wave groep uit Glasgow.

179.

Simple Minds - Theme for Great Cities (1981)

10!

9,5

Patti Smith: 7,8
Violent Femmes: 7,9
Simple Minds: 8

Simple Minds: 12!!

Adrenaline!...keer op keer op keer!!

Arbeidsdeskundige
10

simple minds: 9

Violet Femmes - 7,5
Simple Minds - 4

Een 4 voor de Simple Minds Daar gaat het hoge gemiddelde. Ik had nog zo gedacht dat de SM The Cure van de 1e plaats zou stoten. Niet dus.

10

Dancing Barefoot 9

Gone Daddy Gone 7

wibro schreef:
Een 4 voor de Simple Minds

Ter compensatie:

10

Anders was het een 9,9 ofzo #strategischstemmen

En nog een 8 voor de Violent Femmes trouwens. Add It Up en Blister in the Sun hadden uiteraard nog hoger gescoord.

8.5

Ik mis nog enkele vaste deelnemers van een tijdje terug. Frenkie!, divart, Premonition, E40. Geen belangstelling meer of hebben jullie het te druk met andere games of helemaal geen zin meer?

wibro schreef:
Een 4 voor de Simple Minds Daar gaat het hoge gemiddelde. Ik had nog zo gedacht dat de SM The Cure van de 1e plaats zou stoten. Niet dus.

Een strategische stem?

Chameleon Day schreef:
(quote)

Een strategische stem?

Niet van mij, die die 4 gaf, hoor. The Cure mag van mij van die eerste plek af, graag zelfs. Maar vond toen en vind nog steeds de Simple Minds helemaal nix. En heb ook nog eens helemaal niks met instrumentaal.

Een gemiddelde van 8,86 voor de Simple Minds en dat is voorlopig wel een 3e plek na The Cure en The Sound in de algemene rangschikking.

Nu de laatste in mijn rijtje van vijf.

180.

Heaven 17 - (We don't need this) Fascist groove thang (1981)

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.