MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
7

dix
7,5

dix
Na vier 7 minnetjes op een rij scoort Hula hier een 7 plus. Dat had ik niet verwacht. Mijn tweede blok van vijf is hiermee voltooid, een ander mag het stokje later in het weekend overnemen. Ik doe nog een toegift:

Een nummer van de onvolprezen The Clean, terug te vinden op hun debuut EP uit 1981 en ook op de eerder aangehaalde AUS/NZ verzamelaar. Wellicht een beetje postpunk of ietsje new wave, maar vooral op en top Dunedin sound dus met het mooiste gitaargeluid van het zuidelijk halfrond.

8.8 , werd tijd dat ik 'ns met een mooi cijfer kwam.... Dank je, dix!

dix
8,8 is inderdaad het enige juiste cijfer voor deze sonische briljantie

dix
Kop op users, nu vijf 10-en op een rijtje en we hebben dat mooie gemiddelde van 8.9 weer terug

Vraagje: mag hier ook post-pink revival geplaatst worden met groepen als Editors en Interpol?
Of off-topic?

7,5

Rodajc schreef:
Vraagje: mag hier ook post-pink revival geplaatst worden met groepen als Editors en Interpol?
Of off-topic?

1988 is de grens geloof ik.

Arbeidsdeskundige
8,5

7.5

MVW
9, kiwiklassieker.

Oei, het topic ligt al een tijdje stil. Laat ik het dan maar weer oppakken. Daarvoor is deze muziek te leuk.
Ik ga verder met een aantal greatest hits, dus niets obscuurs, maar gewoon een aantal overbekende genretoppers.

Eerst nog de score voor The Clean. Die is hoog. 7,84.

Ik begin met de allerbeste post-punk groep aller tijden. Dit heb ik altijd een van hun betere nummers gevonden. " Dance Dance Dance Dance Dance to the Radio! "

196. Joy Division - Transmission

Arbeidsdeskundige
10

dix
Deze staat wel op mijn JD podium …

9,8

Gast
geplaatst: vandaag om 01:55 uur

geplaatst: vandaag om 01:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.