Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2020, 14:50 uur
Na vier 7 minnetjes op een rij scoort Hula hier een 7 plus. Dat had ik niet verwacht. Mijn tweede blok van vijf is hiermee voltooid, een ander mag het stokje later in het weekend overnemen. Ik doe nog een toegift:
Een nummer van de onvolprezen The Clean, terug te vinden op hun debuut EP uit 1981 en ook op de eerder aangehaalde AUS/NZ verzamelaar. Wellicht een beetje postpunk of ietsje new wave, maar vooral op en top Dunedin sound dus met het mooiste gitaargeluid van het zuidelijk halfrond.
Een nummer van de onvolprezen The Clean, terug te vinden op hun debuut EP uit 1981 en ook op de eerder aangehaalde AUS/NZ verzamelaar. Wellicht een beetje postpunk of ietsje new wave, maar vooral op en top Dunedin sound dus met het mooiste gitaargeluid van het zuidelijk halfrond.
0
geplaatst: 8 mei 2020, 16:28 uur
8.8
, werd tijd dat ik 'ns met een mooi cijfer kwam.... Dank je, dix!
, werd tijd dat ik 'ns met een mooi cijfer kwam.... Dank je, dix!
0
geplaatst: 8 mei 2020, 16:57 uur
8,8 is inderdaad het enige juiste cijfer voor deze sonische briljantie 

1
geplaatst: 8 mei 2020, 18:38 uur
Kop op users, nu vijf 10-en op een rijtje en we hebben dat mooie gemiddelde van 8.9 weer terug 

0
geplaatst: 8 mei 2020, 19:39 uur
Vraagje: mag hier ook post-pink revival geplaatst worden met groepen als Editors en Interpol?
Of off-topic?
Of off-topic?
0
geplaatst: 8 mei 2020, 20:05 uur
7,5
1988 is de grens geloof ik.
Rodajc schreef:
Vraagje: mag hier ook post-pink revival geplaatst worden met groepen als Editors en Interpol?
Of off-topic?
Of off-topic?
1988 is de grens geloof ik.
0
geplaatst: 11 mei 2020, 22:30 uur
Oei, het topic ligt al een tijdje stil. Laat ik het dan maar weer oppakken. Daarvoor is deze muziek te leuk.
Ik ga verder met een aantal greatest hits, dus niets obscuurs, maar gewoon een aantal overbekende genretoppers.
Eerst nog de score voor The Clean. Die is hoog. 7,84.
Ik begin met de allerbeste post-punk groep aller tijden. Dit heb ik altijd een van hun betere nummers gevonden. " Dance Dance Dance Dance Dance to the Radio! "
196. Joy Division - Transmission
Ik ga verder met een aantal greatest hits, dus niets obscuurs, maar gewoon een aantal overbekende genretoppers.
Eerst nog de score voor The Clean. Die is hoog. 7,84.
Ik begin met de allerbeste post-punk groep aller tijden. Dit heb ik altijd een van hun betere nummers gevonden. " Dance Dance Dance Dance Dance to the Radio! "
196. Joy Division - Transmission
* denotes required fields.