Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
1
geplaatst: 29 maart 2021, 20:43 uur
The Church behaalt met Reptile een gemiddelde van 8,107 en staat nu 132e. Daarmee voldoet de band aan mijn verwachtingen.
Richard Meyers en Tom Miller waren jeugdvrienden. Ze besloten samen een bandje te beginnen. Daarvoor waren hun eigen namen te gewoontjes. Tom Miller werd Tom Verlaine, genoemd naar zijn favoriete dichter. Richard Meyers werd Richard Hell, " zo voelde ik mij destijds" , aldus Richard. Richard Hell was een opvallende podium personality. Hij droeg gescheurde kleding, die met veiligheidsspelden aan elkaar werd gehouden en zijn haar stond rechtop. Naar verluidt nam Malcolm MacLaren deze ideeën mee naar Engeland en paste ze toe op een onbekend punkgroepje, genaamd de Sex Pistols. Na ruzie met Tom Verlaine, vormde Richard Hell zijn eigen band en ging Amerikaanse punk maken. Vandaag een van zijn betere nummers.
415. Richard Hell & The Voidoids - Blank Generation
Richard Meyers en Tom Miller waren jeugdvrienden. Ze besloten samen een bandje te beginnen. Daarvoor waren hun eigen namen te gewoontjes. Tom Miller werd Tom Verlaine, genoemd naar zijn favoriete dichter. Richard Meyers werd Richard Hell, " zo voelde ik mij destijds" , aldus Richard. Richard Hell was een opvallende podium personality. Hij droeg gescheurde kleding, die met veiligheidsspelden aan elkaar werd gehouden en zijn haar stond rechtop. Naar verluidt nam Malcolm MacLaren deze ideeën mee naar Engeland en paste ze toe op een onbekend punkgroepje, genaamd de Sex Pistols. Na ruzie met Tom Verlaine, vormde Richard Hell zijn eigen band en ging Amerikaanse punk maken. Vandaag een van zijn betere nummers.
415. Richard Hell & The Voidoids - Blank Generation
0
geplaatst: 31 maart 2021, 22:34 uur
Richard Hell & The Voidoids komen uit op een gemiddelde van 7,664. (243e) Slechts 11 stemmen tot nu toe. Kom op, daar kunnen er nog een paar bij.
The Cure is hier al menig maal gepasseerd. Volledig terecht natuurlijk, daar zal geen discussie over bestaan.
Een klein overzicht:
5e. A Forest - 9,031
21e. Faith - 8,869
29e. Play for Today - 8,779
57e. Primary - 8,529
65e. Boys Don't Cry - 8,465
69e. Inbetween Days - 8,433
76e. One Hundred Years - 8,383
128e. In Your House - 8,126
250e. Another Day - 7,640
Tot mijn grote verrassing zie ik dat mijn favoriete Cure-song nog niet is geweest. Even inhalen.
416. The Cure - Just Like Heaven
The Cure is hier al menig maal gepasseerd. Volledig terecht natuurlijk, daar zal geen discussie over bestaan.
Een klein overzicht:
5e. A Forest - 9,031
21e. Faith - 8,869
29e. Play for Today - 8,779
57e. Primary - 8,529
65e. Boys Don't Cry - 8,465
69e. Inbetween Days - 8,433
76e. One Hundred Years - 8,383
128e. In Your House - 8,126
250e. Another Day - 7,640
Tot mijn grote verrassing zie ik dat mijn favoriete Cure-song nog niet is geweest. Even inhalen.
416. The Cure - Just Like Heaven
* denotes required fields.