MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter

zoeken in:
John Cale 7
A-ha 7

dix
Clipje is leuk maar het liedje kan me gestolen worden

5

Take On Me: 7

7 (vooral vanwege het jeugdsentiment)

Destijds zeer mooi maar.....wat heeft dit met (post)punk - new wave te maken. Helemaal niets i.m.o.

Ik pas daarom.

Dankzij het jeugd sentiment schraapt a-ha met veel pijn en moeite 6,757 punten bij elkaar. Met een 434e plek staan ze in de achterhoede. Dat had ik ook wel verwacht in dit draadje. De New Romantic kant van de New Wave heeft voor enkelen van jullie niets te maken met dit forum. Dat kan. Ik trek mij er niets van aan.

Van Poek kreeg ik via een ander topic een tik op de vingers. Waarom de keuze van vandaag nog niet eerder voorbij was gekomen? Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de Nederlandse band Spectal Display helemaal uit het oog ben verloren. En dat terwijl ik dit nummer erg goed vind. Dat heb je soms, op onverklaarbare wijze worden zaken uit je geheugen gewist. Spectral Display komt uit Amsterdam en is opgebouwd rondom keyboardartiest Michel Mulders. Deze song werd 28 jaar later gecoverd door M.I.A.

458. Spectral Display - It Takes a Muscle to Fall in Love

8

Leuk dit

Waar blijven de stemmen?

Rodajc schreef:
Waar blijven de stemmen?

Precies, prima nummer. Hier nog een clip van de band:

En nog een cover:

Wellicht dat dit de stemmers in beweging brengt....

Ik verhoog mijn stem naar 8,75! Mag dat Rodajc?

Chameleon Day schreef:
Ik verhoog mijn stem naar 8,75! Mag dat Rodajc?

Maar natuurlijk!

8,5. Leuke vondst

Vakantietijd is begonnen?

458. Spectral Display - It Takes a Muscle to Fall in Love: 7
457. a-ha - Take On Me: 9,5

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.