Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2021, 11:53 uur
Destijds zeer mooi maar.....wat heeft dit met (post)punk - new wave te maken. Helemaal niets i.m.o.
Ik pas daarom.
Ik pas daarom.
1
geplaatst: 5 juli 2021, 20:45 uur
Dankzij het jeugd sentiment schraapt a-ha met veel pijn en moeite 6,757 punten bij elkaar. Met een 434e plek staan ze in de achterhoede. Dat had ik ook wel verwacht in dit draadje. De New Romantic kant van de New Wave heeft voor enkelen van jullie niets te maken met dit forum. Dat kan. Ik trek mij er niets van aan.
Van Poek kreeg ik via een ander topic een tik op de vingers. Waarom de keuze van vandaag nog niet eerder voorbij was gekomen? Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de Nederlandse band Spectal Display helemaal uit het oog ben verloren. En dat terwijl ik dit nummer erg goed vind. Dat heb je soms, op onverklaarbare wijze worden zaken uit je geheugen gewist. Spectral Display komt uit Amsterdam en is opgebouwd rondom keyboardartiest Michel Mulders. Deze song werd 28 jaar later gecoverd door M.I.A.
458. Spectral Display - It Takes a Muscle to Fall in Love
Van Poek kreeg ik via een ander topic een tik op de vingers. Waarom de keuze van vandaag nog niet eerder voorbij was gekomen? Ik moet eerlijk bekennen, dat ik de Nederlandse band Spectal Display helemaal uit het oog ben verloren. En dat terwijl ik dit nummer erg goed vind. Dat heb je soms, op onverklaarbare wijze worden zaken uit je geheugen gewist. Spectral Display komt uit Amsterdam en is opgebouwd rondom keyboardartiest Michel Mulders. Deze song werd 28 jaar later gecoverd door M.I.A.
458. Spectral Display - It Takes a Muscle to Fall in Love
0
geplaatst: 8 juli 2021, 16:22 uur
Rodajc schreef:
Waar blijven de stemmen?
Waar blijven de stemmen?
Precies, prima nummer. Hier nog een clip van de band:
En nog een cover:
Wellicht dat dit de stemmers in beweging brengt....
0
geplaatst: 8 juli 2021, 18:49 uur
0
geplaatst: 14 juli 2021, 19:04 uur
458. Spectral Display - It Takes a Muscle to Fall in Love: 7
457. a-ha - Take On Me: 9,5
457. a-ha - Take On Me: 9,5
* denotes required fields.