Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2021, 18:49 uur
461. Billy Idol - Eyes Without a Face: 4
460. The Velvet Underground - Sweet Jane: 7
460. The Velvet Underground - Sweet Jane: 7
0
geplaatst: 1 augustus 2021, 12:12 uur
Billy Idol is love or hate. Zo blijkt, gezien de uiteenlopende beoordelingen voor Eyes Without a Face.
Het gemiddelde blijft steken op 7,255. Een magere 371e plaats in het klassement.
Vanadaag een synthpop plaatje met post punk klanken van Depeche Mode. Afkomstig van hun meesterwerk Black Celebration. Voor mij hun beste album. Maar dat is subjectief. Het lijkt me een leuk idee, dat de stemmers hun favoriete LP/CD van Depeche Mode bij hun stem vermelden.
462. Depeche Mode - Stripped
Het gemiddelde blijft steken op 7,255. Een magere 371e plaats in het klassement.
Vanadaag een synthpop plaatje met post punk klanken van Depeche Mode. Afkomstig van hun meesterwerk Black Celebration. Voor mij hun beste album. Maar dat is subjectief. Het lijkt me een leuk idee, dat de stemmers hun favoriete LP/CD van Depeche Mode bij hun stem vermelden.
462. Depeche Mode - Stripped
0
geplaatst: 3 augustus 2021, 21:55 uur
Siouxsie: 7.7
The Velvet Underground: 9
Billy Idol: 6
Depeche Mode: 7.7
Music for the Masses
The Velvet Underground: 9
Billy Idol: 6
Depeche Mode: 7.7
Music for the Masses
3
geplaatst: 6 augustus 2021, 17:46 uur
Depeche Mode scoort goed met Stripped en haalt een gemiddelde van 8,323. Daarmee is het nu de hoogst genoteerde bijdrage van Depeche Mode op plaats 100.
We hebben een gelijkspel bij de kleine side-enquête. Violator en Music for the Masses behalen elk drie stemmen.
De titel van deze Wire-track is nogal raadselachtig. Het zijn de coördinaten op een landkaart. Als je ze opzoekt, dan kom je uit in de Amerikaanse staat Iowa. In de buurt van het plaatsje Centerville om precies te zijn. Waarom juist deze plek? Welnu, volgens tekstschrijver Colin Newman kwam hij op het idee tijdens een vlucht van Londen naar LA, toen hij zich verbaasde over de enorme uitgestrektheid van de Verenigde Staten. Overigens zingt hij in het tweede gedeelte van de song over het Nederlandse dijken-landschap.
463. Wire - Map Ref. 41°N 93°W
We hebben een gelijkspel bij de kleine side-enquête. Violator en Music for the Masses behalen elk drie stemmen.
De titel van deze Wire-track is nogal raadselachtig. Het zijn de coördinaten op een landkaart. Als je ze opzoekt, dan kom je uit in de Amerikaanse staat Iowa. In de buurt van het plaatsje Centerville om precies te zijn. Waarom juist deze plek? Welnu, volgens tekstschrijver Colin Newman kwam hij op het idee tijdens een vlucht van Londen naar LA, toen hij zich verbaasde over de enorme uitgestrektheid van de Verenigde Staten. Overigens zingt hij in het tweede gedeelte van de song over het Nederlandse dijken-landschap.
463. Wire - Map Ref. 41°N 93°W
0
geplaatst: 7 augustus 2021, 00:46 uur
Dit is waarom ik Wire al meer dan veertig jaar volg.
Chorus!
10
Chorus!
10
* denotes required fields.