Muziek / Muziekgames / (Post)punk - New Wave Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2022, 22:05 uur
dix schreef:
Come On Eileen
Come On Eileen
Dat is inderdaad het ultieme jeuknummer. Daar is met geen verzachtende zalf, zoals 'The Whole of The Moon', tegenop te smeren.
1
geplaatst: 20 maart 2022, 15:46 uur
Ondanks een aantal lage haat scores, behaalt The Whole of the Moon een goede uitslag van 8,080.
De 179e plaats in het tussenklassement is weliswaar respectabel, maar ook een tikkeltje teleurstellend.
Het onvolprezen meesterwerk New Gold Dream van de simple Minds behoeft hier geen nadere introductie. Er kwamen al verschillende tracks van dit album voorbij. Allemaal met hoge scores.
Een overzicht vanuit de tussenstand:
25. Simple Minds - Hunter and the Hunted - 8,893
35. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) - 8,804
75. Simple Minds - Someone, Somewhere in Summertime - 8,517
Vandaag plaats ik een van mijn persoonlijke favorieten met daarop een prima hoofdrol voor bassist Derek Forbes. Ik ben benieuwd naar de scores.
521. Simple Minds - Big Sleep
De 179e plaats in het tussenklassement is weliswaar respectabel, maar ook een tikkeltje teleurstellend.
Het onvolprezen meesterwerk New Gold Dream van de simple Minds behoeft hier geen nadere introductie. Er kwamen al verschillende tracks van dit album voorbij. Allemaal met hoge scores.
Een overzicht vanuit de tussenstand:
25. Simple Minds - Hunter and the Hunted - 8,893
35. Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84) - 8,804
75. Simple Minds - Someone, Somewhere in Summertime - 8,517
Vandaag plaats ik een van mijn persoonlijke favorieten met daarop een prima hoofdrol voor bassist Derek Forbes. Ik ben benieuwd naar de scores.
521. Simple Minds - Big Sleep
1
geplaatst: 23 maart 2022, 21:11 uur
Simple Minds scoort met Big Sleep weer traditiegetrouw goed. Met een gemiddelde score van 8,331 staat deze track nu op een 115e plaats in het klassement.
Het genie Adrian Borland pleegde op 26 april 1999 zelfmoord door in Wimbledon voor een trein te springen. Hij leed aan zware depressies en achtervolgingswaanzin. Triest. Gelukkig liet hij een prachtige muzikale erfenis na. Muziek overigens, waar vaak genoeg zijn wanhoop in te horen was. Prachtig solowerk maakte hij, maar was vooral toch wereldberoemd als frontman van The Sound. Misschien wel, naast Joy Division, de ultieme band voor dit forum. ik wil hem graag eren met het slotakkoord van het pracht album From the Lion's Mouth.
522. The Sound - New Dark Age
Het genie Adrian Borland pleegde op 26 april 1999 zelfmoord door in Wimbledon voor een trein te springen. Hij leed aan zware depressies en achtervolgingswaanzin. Triest. Gelukkig liet hij een prachtige muzikale erfenis na. Muziek overigens, waar vaak genoeg zijn wanhoop in te horen was. Prachtig solowerk maakte hij, maar was vooral toch wereldberoemd als frontman van The Sound. Misschien wel, naast Joy Division, de ultieme band voor dit forum. ik wil hem graag eren met het slotakkoord van het pracht album From the Lion's Mouth.
522. The Sound - New Dark Age
* denotes required fields.