Muziek / Muziekgames / 1967Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2020, 09:19 uur
Vandaag doen we een rondje Psychedelica uit Engeland. En we trappen af met Pink Floyd en See Emily Play.
En de tweede voor vandaag is de band Tomorrow met My White Bicycle. My White Bicycle heeft ook een hollands tintje want ze hebben het nummer geinspireerd op de Provo's en hun witte fietsenplan.
En de tweede voor vandaag is de band Tomorrow met My White Bicycle. My White Bicycle heeft ook een hollands tintje want ze hebben het nummer geinspireerd op de Provo's en hun witte fietsenplan.
0
geplaatst: 20 februari 2020, 09:50 uur
The Move - 7,5
Small Faces - 10
Pink Floyd - 6,5
Tomorrow - 8
Small Faces - 10
Pink Floyd - 6,5
Tomorrow - 8
0
geplaatst: 20 februari 2020, 11:10 uur
Ik ook niet zoveel, hoewel ik deze Pink Floyd nog iets beter te pruimen vind dan de Pink Floyd zonder Syd Barrett.
Pink Floyd - 6,5
Tomorrow - 4,5
Pink Floyd - 6,5
Tomorrow - 4,5
0
geplaatst: 20 februari 2020, 12:47 uur
The Move - 7,3
Small Faces - 8,4
Pink Floyd - 7,3
Tomorrow - 6,1
Small Faces - 8,4
Pink Floyd - 7,3
Tomorrow - 6,1
1
geplaatst: 21 februari 2020, 00:41 uur
AbleMable schreef:
Wat is er mooier dan op zaterdagochtend met een rondje Soul te beginnen? Voor mij, is er niks mooiers op de zaterdagochtend dan even wat gevoelige Soul.
Dat zal ik onthouden.Wat is er mooier dan op zaterdagochtend met een rondje Soul te beginnen? Voor mij, is er niks mooiers op de zaterdagochtend dan even wat gevoelige Soul.
If I ever needed love - Ruby Johnson 6,9
Nothing takes the place of you - Toussaint McCall 7,1
0
geplaatst: 21 februari 2020, 00:47 uur
The Move 7,1
Small Faces 8,9
Pink Floyd 10 (geniaal)
Tomorrow 7
Small Faces 8,9
Pink Floyd 10 (geniaal)
Tomorrow 7
0
geplaatst: 21 februari 2020, 17:04 uur
Vandaag doen we eens een rondje Den Haag. En trappen we af met de psychedelica van Groep (Of Group) 1850. Producer Hans van Hemert neemt de leadvocals voor zijn rekening.
En ja, zeg je Den Haag dan zeg je Golden Earring en in 1967 nog Golden Earrings. En van hun is het de single Sound Of The Screaming Day, de eerste opname waarop Barry Hay is te horen, nog niet als zanger (dat was George Kooijmans) maar als fluitist.
En ja, zeg je Den Haag dan zeg je Golden Earring en in 1967 nog Golden Earrings. En van hun is het de single Sound Of The Screaming Day, de eerste opname waarop Barry Hay is te horen, nog niet als zanger (dat was George Kooijmans) maar als fluitist.
* denotes required fields.