Muziek / Muziekgames / Marillion meter
zoeken in:
1
geplaatst: 4 mei 2021, 20:50 uur
vigil schreef:
Congrats! Zo ruim als jij doet vermoeden was t uiteindelijk niet (al zit er best wat puntverschil tussen) maar hé hij zit er in
Even nagekeken, bedoelde eigenlijk dat 't vanaf kwart voor zes nog 92 punten erbij kreeg van diverse stemmers. Zonder die punten was het einde oefening geweest.Congrats! Zo ruim als jij doet vermoeden was t uiteindelijk niet (al zit er best wat puntverschil tussen) maar hé hij zit er in
En ook nog congrats voor Sugar Mice van gisteren

0
geplaatst: 4 mei 2021, 22:04 uur
10 
Met dank aan Frits Spits die dit 38 jaar geleden in zijn Avondspits draaide en wat mij na het beluisteren van het hele Script album direct fan maakte van deze band!

Met dank aan Frits Spits die dit 38 jaar geleden in zijn Avondspits draaide en wat mij na het beluisteren van het hele Script album direct fan maakte van deze band!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 mei 2021, 22:11 uur
Die Frits Spits, dat waren nog eens tijden. Zo vroeg was ik er niet bij, maar He Knows You Know hoort ook wel tot mijn vroege Marillionontdekkingen, dankzij de iconische solo van Mark Kelly. Nu een middenmoter op een topalbum.
9,0
9,0
0
geplaatst: 5 mei 2021, 10:00 uur
Voice in the Crowd: 6,7 - heel matige geluidskwaliteit, jammer dat dit een demo is
He Knows You Know : 8,6
He Knows You Know : 8,6
1
geplaatst: 5 mei 2021, 11:40 uur
Zelfs nu nog deinst het nog door mijn hoofd. 'This is a song about drugs and it is called He Knows You Know'. Met de eerste keer beluisteren van The Thieving Magpie was ik nog niet direct te spreken over Slàinte Mhath, maar met He Knows You Know werd het een stuk spannender.
Met Chelsea Monday erna nog veel meer. Nadat ik voornamelijk CD's op tape zette die ik had geleend van de locale videotheek (toen kon dat allemaal nog) en ik zo ongeveer alles wel had geleend wat in het meer populaire genre viel en ik me daar steeds meer begon te vervelen, besloot ik eens wat anders waardoor ik op eerst The Thieving Magpie en Delicate Sound Of Thunder uitkwam. Ik denk dat ik de tapes van beide compleet aan gort heb gedraaid.
Ik twijfelde erg lang tussen Script en Clutching voor mijn vervolgstap maar Script werd uiteindelijk de eerste CD die ik kocht (ooit), eerst nog die Straight through CD persingen van EMI (met die aanmatigende kwaliteit en ik denk dat ik em nog door Fish heb laten signeren op Parkpop 1993 (speelde hij daar HKYK ook niet ?), daarna de remaster en recent de Deluxe en ik moet zeggen dat ik recent weer een herontdekking heb gedaan van Script, dus HKYK kwam weer geregd voor bij in de speler (prachtig in surround op BR).
He Knows You Know : 9
Met Chelsea Monday erna nog veel meer. Nadat ik voornamelijk CD's op tape zette die ik had geleend van de locale videotheek (toen kon dat allemaal nog) en ik zo ongeveer alles wel had geleend wat in het meer populaire genre viel en ik me daar steeds meer begon te vervelen, besloot ik eens wat anders waardoor ik op eerst The Thieving Magpie en Delicate Sound Of Thunder uitkwam. Ik denk dat ik de tapes van beide compleet aan gort heb gedraaid.
Ik twijfelde erg lang tussen Script en Clutching voor mijn vervolgstap maar Script werd uiteindelijk de eerste CD die ik kocht (ooit), eerst nog die Straight through CD persingen van EMI (met die aanmatigende kwaliteit en ik denk dat ik em nog door Fish heb laten signeren op Parkpop 1993 (speelde hij daar HKYK ook niet ?), daarna de remaster en recent de Deluxe en ik moet zeggen dat ik recent weer een herontdekking heb gedaan van Script, dus HKYK kwam weer geregd voor bij in de speler (prachtig in surround op BR).
He Knows You Know : 9
1
geplaatst: 5 mei 2021, 14:06 uur
He Knows You Know: 9,0
En ja Frits Spits, toen waren er nog goede radioprogramma's om nieuwe muziek te ontdekken (of word ik nu oud
). Nu is er gelukkig nog Musicmeter.
En ja Frits Spits, toen waren er nog goede radioprogramma's om nieuwe muziek te ontdekken (of word ik nu oud
). Nu is er gelukkig nog Musicmeter.
0
geplaatst: 5 mei 2021, 23:25 uur
bonothecat schreef:
Vandaag: Now She'll Never Know
Hadden we vandaag in de MuMeLadder Don't Bang The Drum en She Bangs the Drums, gaat onze Bono d'r nog even over heen met He Knows You Know en Now She'll Never Know Vandaag: Now She'll Never Know

0
geplaatst: 6 mei 2021, 10:27 uur
Now She'll Never Know: 9
Gewoonweg prachtig, komt op de 2013-versie pas echt goed uit de verf!
1
geplaatst: 6 mei 2021, 12:32 uur
Marty McFly schreef:
Now She'll Never Know:
Now She'll Never Know:
Ja zoiets dus
8,5
0
geplaatst: 6 mei 2021, 12:50 uur
voice in the crowd : 5.0
He Knows You Know : 9.2
Now She'll Never Know : 7.5
He Knows You Know : 9.2
Now She'll Never Know : 7.5
* denotes required fields.