MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2022 [Nominatietopic]

zoeken in:
Ik ga vandaag eens bedenken wat ik wil nomineren...

Het valt hier wat stil...

Dat is goed. Laat de 5e nominatie maar komen, haha

dumb_helicopter schreef:
Het valt hier wat stil...

gerre schreef:
Dat is goed. Laat de 5e nominatie maar komen, haha

Het gerucht gaat dat fanatiekelingen knokploegen hebben ingeschakeld om twijfelaars af te schrikken.

Kula Shaker - Grateful When You're Dead / Jerry Was There spotify:track:6Oc4Po13hPEAniDcV7dalD
The Bluetones – Slight Return spotify:track:3SyPTIK2xO4UhlpmKPsnK6
Angel – Winter Song spotify:track:0ojTpYcrzNAl5PlgdeubOk
Daryl Hall & John Oates - I Can't Go for That (No Can Do) spotify:track:6Oc4Po13hPEAniDcV7dalD

kaj_666 schreef:
Ik ga vandaag eens bedenken wat ik wil nomineren...
Me too

Poeha schreef:
(quote)
Me too

Bluf dat je BLØF nomineert.

Onweerwolf
En Volumia, Kensington en The Kinks. Zit 'ie precies op 4 ook.

Slight Return
Eens zal het toch wel lukken?

Onweerwolf schreef:
En Volumia, Kensington en The Kinks. Zit 'ie precies op 4 ook.
Tja, op zich hoeft dat nomineren ook eigenlijk helemaal niet zo moeilijk te zijn

Maar ga ik jou dan niet van de troon stoten met zwakste nominatieposities aan het einde van het jaar?
Of was dat iemand anders?

Onweerwolf
Geen idee of ik dat was maar het lijkt me sterk aangezien ik dit jaar zelfs nog een nieuwe nominatie in de lijst heb gekregen.

Taylor Swift - the 1 spotify:track:0Jlcvv8IykzHaSmj49uNW8
Bee Gees - New York Mining Disaster 1941 spotify:track:1WvEr42lxz4P06DlIuYdmr
Steven Wilson - Personal Shopper spotify:track:6zH1shxIFUQeXOLQ97u6Ji
Sault - Stop Dem spotify:track:29zCYQGoSJt5gNFWoYyeup

Excuses als het al ergens gemeld is, maar hoeveel plek is er nog en vanaf wanneer start een eventuele 2e nominatieronde?

Volgens mij, maar cosmic kid of Casartelli moeten me maar corrigeren als ik het fout heb, hebben we (als de mensen die een vast nominatie plekje hebben en nog niets aangeleverd hebben ook meetellen) nog plaats voor zo'n 20 lijstjes van 4 nummers.
Ik denk dat we wellicht morgenavond (of donderdag) aangeven dat iedereen die al een lijstje ingestuurd heeft een 5e nominatie erbij mag zetten. Maar dat ligt ook bij cosmic kid dus als ik nu voor mijn beurt spreek zal hij het nog wel corrigeren

cosmic kid (moderator)
Er is nog ruimte voor ongeveer 30 lijstjes en ga er dus maar van uit dat er ruimte is voor een vijfde nominatie. Dat maak ik morgenavond hier bekend.

5e nominatie erbij zetten? Ik neem aan gewoon alleen de 5e nominatie los plaatsen?

cosmic kid (moderator)
luigifort schreef:
5e nominatie erbij zetten? Ik neem aan gewoon alleen de 5e nominatie los plaatsen?

Los plaatsen

cosmic kid schreef:
Er is nog ruimte voor ongeveer 30 lijstjes en ga er dus maar van uit dat er ruimte is voor een vijfde nominatie. Dat maak ik morgenavond hier bekend.
Dus ook hier lekken de maatregelen al uit ruim vóór de persconferentie.

Vul al jaren trouw het eindlijstje in, maar voor het eerst een bijdrage in het voortraject om wat recht op klagen te hebben als de eindselectie weer aan bod is (met veel Smiths en U2) . Regeltjes gelezen; hopelijk doe ik het goed:

John Prine – Angel From Montgomery spotify:track:2qWKpYIleSvBT6aUMXoia5
The Delines – Colfax Avenue spotify:track:205iMju8tZdKgosMk9j8v7
Townes van Zandt – If I Needed You spotify:track:3FMQnxcc6FcPscLeLqtW5S
Queen – The Prophet's Song spotify:track:6FJB62PaC7UWP8B8FNjFT0

voor The Prophet's Song

Die heb ik in het verleden ook eens genomineerd en haalde toen de lijst maar het jaar erop verdween ie weer

20u mogen we?

cosmic kid (moderator)
Beste allen, voor iedereen is er ruimte voor 1 extra nominatie.

123poetertjes , 50tracks , aerobag , aERodynamIC , andré , AOVV , Arno , Arrie , ArthurDZ , Ast , AstroStart , Ataloona , Axell , Bartjeking , bikkel2 , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Casartelli , catdog , charlotte2807 , chevy93 , Choconas , Co Jackso , Coma Cat , Cor , cosmic kid , curufin , CWTAB , Dance Lover , danny de punk , DenDimi , deric raven , dircky007 , divart , DjFrankie , dumb_helicopter , dvdschaaf , Dwejkk_ , dynamo d , ECooper , Edgar18 , El Ninjo , EttaJamesBrown , Finidi , forzautregivo , Frenkie! , Funky Bookie , Gebruiker43757 , gerre , Glen Hansard , GrafGantz , Grafmat , Gretz , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , herman , hoi123 , inquestos , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , Johnny Marr , Johnny Marrissey , jordidj1 , Joren999 , Justus18 , kaj_666 , Koenr , laxus11 , likeahurricane , LucM , luigifort , Lukas , madmadder , Marco dB , marsupilami , Marty McFly , Marzipaintree , Mastroianni , mauricedegier , Mausie , Mexicanobakker , mol , motel matches , Mozzer , MRDammann , musicfriek , nico1616 , Nicolage Rico , Onweerwolf , orbit , Outlaw104 , pauljojo , PB 82 , Ploppesteksel , Poeha , Poek , Porcupine Head , postpunker , ranboy , ranja , Razoreater , Reijersen , remcodulac , Ries_72 , Riesdude , Robbie34 , Rudi S , Rufus , Salvadore , SanderT , SBube , Scorpion_21 , Shaky , shimahero , shinybeast , Silent_shout , Sillah , Simon77 , sj0n88 , Snoeperd , sokra , Spul , sq , starbright boy , stardust_be , STaRS , tafkat , Teunnis , The Eraser , the viking , thelion , titan , Titmeister , TornadoEF5 , vigil , Vince vega , VladTheImpaler , wendyvortex , WhyNotSmile , willemdeux , yeahyeahyeah , Zack user=203]El Ninjo Casartelli, chevy93, Gretz,STaRS,Onweerwolf,Grafmat, sokra,kaj_666,Riesdude,Scorpion_21

Clio - Faces spotify:track:7zUkx37JJ7iz3ru4Y7Zd26

Low - The Price You Pay (It Must Be Wearing Off) spotify:track:2aXZlVSk4HbEaZVKI8B5SN

Nick Cave & Warren Ellis - Hand of God spotify:track:31LwEMNnOjDpz15OtFlmTo

The Chameleons - Swamp Thing spotify:track:2pwdD26Y1GsIhrAOETKzQS

Ik weet zelf niet of ik het volhoud om lang mee te stemmen dus van mijn kant geen nominaties, maar leuk om alle nominaties van iedereen te zien. Zit heel wat moois tussen.

The Clash - Hitsville U.K. spotify:track:3F8ddXLIHVLdunzh6fLvKs

Blonde Redhead - Misery Is A Butterfly spotify:track:0tm9m5pv01Toj3nt3LESdZ

boygenius - Me & My Dog spotify:track:74uoN2UfgdUAzwVeFaRUE2

Gast
geplaatst: vandaag om 12:37 uur

geplaatst: vandaag om 12:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.