MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
Ik lees nu dat wavanbuuren zich heeft uitgeschreven. Erg jammer voor dit erg leuke topic. Dus ik hoop dat hij zich nog bedenkt!

Freiheit - Play It Cool : 7

6,5

4,5

Blondie 8,5
Freiheit 6,0

Da’s nie best.. balen WA! En bedankt voor je inzet (ook al lees je dit normaal gesproken niet meer ..)

En dan nu de punten:
Blondie 7
Freiheit 9

Zou iemand genegen zijn de handschoen van wavanbuuren op te pikken?
Ik vind het wel een lollig spelletje.
Gezien het succes van het andere spelletje van wavanbuurens voorganger, denk ik niet dat Shaky deze zal oppakken. Ik heb een veel te grillig bioritme om hier dagelijks iets te (willen) plaatsen. Hoeft natuurlijk ook niet dagelijks, maar ik vermoed dat dit wel een deel van het succes was.

Als er geen andere gegadigden zijn wil ik de uitdaging wel aangaan en de handschoen oppakken EvilDrSmith. Ik weet niet of ik zo lang vol zal houden als wavanbuuren, die dit natuurlijk perfect deed. Als iemand nog andere ideeen heeft hoor ik het graag anders komt morgenochtend de eerste, of eigenlijk de 1722ste , top 40 classic voorbij.

We gaan proberen een doorstart te maken met dit leuke spelletje.

Het is zeer te betreuren dat wavanbuuren zich genoodzaakt heeft gevoeld te moeten stoppen. Voor zover ik weet had dat verder niets te maken met dit spelletje. Mocht je dit nog wel lezen wavanbuuren zeer bedankt voor de jarenlange perfecte organisatie.

Laten we verder gaan met een track van het meest succesvolle scheidingsalbum uit de muziekgeschiedenis: Rumours. Fleetwood Mac heeft 20 Top 40 hits gehad. Daarvan haalde er twee de nummer 1 positie. Een daarvan gaan we vandaag beoordelen (quizvraag: wat was die andere nummer 1 hit in Nederland?).

# 1722 Fleetwood Mac - Go Your Own Way

Ik ben benieuwd naar jullie scores. johan de witt; EvilDrSmith; Poeha; LucM; Ries_72; Sundance; Shaky; bonothecat; Edgar18; vigil; Dim; thelion;Johnny Marr; Kees-Jan;Rudi S; dynamo d; Arno; ArthurDZ;ranja; pureshores; Poek; herman; Justus18; Finn; laxus11; ranboy; koosknook; yeahyeahyeah; johannesB; andré; ABDrums; Casartelli; wendyvortex; GrafGantz; jeroentjuhh; esteban; Bonk; Martijn Jonkers; aERodynamIC; musicfriek; Simon77; motel matches; DjFrankie; MarcodB; Teunnis; Bucquoy; Gerdav; nico1616; ECooper; likeahurricane; Outlaw104; Funky Bookie; Bucquoy; Gyzzz; Fathead; El Ninjo; FrodoK; JoaMuse

Mooi dat je dit oppakt, Ruud!

8

Het antwoord is Oh Well

Zo zo, jij barst los met een puntenpakkertje.
Ik kan je geen ongelijk geven. Dank dat je de handschoen opraapt!
Niet Macs beste, want dat is deel 1 van het antwoord, maar toch een 8,5.

7,5

Onpopulaire mening van mij met betrekking tot dit nummer: de strofes zijn geweldig, het refrein eerder matig. Ben nog niemand tegengekomen die er hetzelfde over denkt dus het zal wel aan mij liggen Toch kan ik hier best een ok score aan kwijt natuurlijk.

Leuk dat we verdergaan trouwens, bedankt 50tracks!

een absolute 10

Lekker nr wel

8,2

En dank voor de doorstart, 50tracks, zeker een van de leukste topics hier.

8

Het refrein is wat zeurderig, maar de coupletten zijn oké .

10 wat Finn zegt

7,0 leuk liedje

Fijn dat we verder gaan, bedankt!

9,5

Heel lang meegedaan aan dit topic en ook al weer heel lang niet. Ik ga weer pogen aan te haken. Bedankt voor de tag 50tracks

GYOW: 9,7

EvilDrSmith schreef:

Gezien het succes van het andere spelletje van wavanbuurens voorganger, denk ik niet dat Shaky deze zal oppakken.

Meteen de link erbij want mochten er mensen niet van het bestaan afweten, dan weten jullie het nu:

Oldies but goodies - meter

Sluit lekker aan! Deze topics zijn natuurlijk niet mutually exclusive. Want waarom 'of-of'? Ik zeg: 'en-en'.

50tracks, voor Go Your Own Way: 7

Casartelli (moderator)
sleutelnummer van een verdiende blockbuster

8,5

Ik kan hier niks mee, maar dat geldt voor heel Rumours.

4

50 tracks, gaat zijn eigen weg, maar voorlopig/ voor lang, neem je dit spelletje over! Top natuurlijk! En hartelijk dank, dat je het gaat doen.

Go Your Own Way, heb ik echt al heel vaak gehoord, maar verveeld gek genoeg niet. Dat zegt iets over de kwaliteit, denk ik.
Een 9

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:16 uur

geplaatst: vandaag om 12:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.