Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 1 augustus 2024, 09:10 uur
Was tien jaar toen, dus dit zit onderhand in de jeugdsentiment-categorie, terwijl ik me wel nog herinner dat het me toen niets deed. Meer dan een 7 kan ik er ook wel niet aan kwijt, daarvoor vind ik dat voetbalfluitje net te irritant. Maar het refrein is heerlijke nostalgie.
Oei da's nog best veel, sorry nog daarvoor!
starbright boy schreef:
Clouseau [...] (maar ze hadden er wel 14)
Clouseau [...] (maar ze hadden er wel 14)
Oei da's nog best veel, sorry nog daarvoor!
0
geplaatst: 1 augustus 2024, 11:45 uur
Niet alleen het fluitje is irritant.
Ik zit de hele tijd te wachten tot het nummer gaat beginnen, maar het blijft maar hangen in dezelfde "aanzet tot". Wanneer komt nu de hook, het refrein, iets memorabels? Zelfs de videoclip, een aaneenschakeling van ongegeneerd gluren naar lekkere lijven, is een goedkope copypaste van steeds dezelfde shots.
Frappant dat dit de grootste zomerhit van dat jaar was, want ik herken het totaal niet. Misschien omdat het zo'n nietszeggende melodie heeft en ik het al lang en breed weer ben vergeten?
't Enige pluspunt (naast de pluspunten in de videoclip) is de accordeon (of bandoneon?): dat is mooi gedaan.
Oh, en het is beter dan de huidige nummer 1-(s)hit, maar daar is geen eer aan te behalen.
3,8
Ik zit de hele tijd te wachten tot het nummer gaat beginnen, maar het blijft maar hangen in dezelfde "aanzet tot". Wanneer komt nu de hook, het refrein, iets memorabels? Zelfs de videoclip, een aaneenschakeling van ongegeneerd gluren naar lekkere lijven, is een goedkope copypaste van steeds dezelfde shots.
Frappant dat dit de grootste zomerhit van dat jaar was, want ik herken het totaal niet. Misschien omdat het zo'n nietszeggende melodie heeft en ik het al lang en breed weer ben vergeten?
't Enige pluspunt (naast de pluspunten in de videoclip) is de accordeon (of bandoneon?): dat is mooi gedaan.
Oh, en het is beter dan de huidige nummer 1-(s)hit, maar daar is geen eer aan te behalen.
3,8
0
geplaatst: 1 augustus 2024, 19:07 uur
Best lekker hoor. Het fluitje mag wat mij betreft ook blijven: 7,5
0
geplaatst: 1 augustus 2024, 19:55 uur
7,2
Als ik het me goed herinner scoorde deze groep niet veel later ook nog een hit met Winter Jam (edit: werd ook vermeld door 50tracks), gewoon hetzelfde nummer maar dan wat trager en een aangepaste tekst. Makkelijk scoren!
Als ik het me goed herinner scoorde deze groep niet veel later ook nog een hit met Winter Jam (edit: werd ook vermeld door 50tracks), gewoon hetzelfde nummer maar dan wat trager en een aangepaste tekst. Makkelijk scoren!
0
geplaatst: 2 augustus 2024, 00:04 uur
Underdog project: Ik ben zo oud dat dit voor mij geen jeugdsentiment is. Ik was een twintiger. Ik heb nooit wat met dit nummer gehad. 4,8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.