Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2023, 17:41 uur
Een nummer van deze band zat er natuurlijk dik in. Gelukkig een ander nummer dan hun grootste hit, zodat ik geen onvoldoende hoef uit te geven aan het veel te vroeg overlijden van een medeliefhebber van het lekkerste zuivelproduct (al 40 jaar standaard mijn ontbijt, met heul veul crüesli).
Tikfoutje: zijn pseudoniem was dan ook Trugoy.
7
Tikfoutje: zijn pseudoniem was dan ook Trugoy.
7
0
geplaatst: 13 februari 2023, 17:43 uur
1268. The Archies - Sugar Sugar: 7
1269. De La Soul - Eye Know: 7
1269. De La Soul - Eye Know: 7
0
geplaatst: 14 februari 2023, 17:08 uur
Eye Know scoort een prachtig gemiddelde. Met 7,82 belandt De La Soul op plek 72.
Alecia Beth Moore Hart staat op plek 10 in de lijst 'succesvolste artiesten in de Nederlandse Top 40 aller tijden'.
In 2000 scoorde ze haar eerste hit in ons land en sindsdien is ze niet meer uit de hitlijst weg te denken. Al 40x stond ze in de charts hier.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren verscheen voor het eerst op een Greatest Hits album. Naast Alecia waren het Max Martin en Shellback die haar hielpen bij het schrijven van deze song, zij namen ook alle instrumenten voor hun rekening tijdens de opnames.
1270. P!nk - F**kin' Perfect
[2010, #aw17, #hp6]
Alecia Beth Moore Hart staat op plek 10 in de lijst 'succesvolste artiesten in de Nederlandse Top 40 aller tijden'.
In 2000 scoorde ze haar eerste hit in ons land en sindsdien is ze niet meer uit de hitlijst weg te denken. Al 40x stond ze in de charts hier.
Het nummer waar wij naar gaan luisteren verscheen voor het eerst op een Greatest Hits album. Naast Alecia waren het Max Martin en Shellback die haar hielpen bij het schrijven van deze song, zij namen ook alle instrumenten voor hun rekening tijdens de opnames.
1270. P!nk - F**kin' Perfect
[2010, #aw17, #hp6]
0
geplaatst: 14 februari 2023, 17:32 uur
Gotta love P!nk, wat een madam! Al 23 jaar bezig en nog steeds even relevant, imo. Trouw aan zichzelf gebleven ook als artiest en op muzikaal vlak. Om de zoveel tijd is ze daar met een single en hoewel dat niet altijd complete voltreffers zijn, kan je er toch op vertrouwen dat het kwalitatief is en onmiskenbaar Alecia Beth Moore. Veel van haar generatiegenoten zijn al lang weer verdwenen of teren op oude successen. Zij niet. Ik hoor haar het liefst wat steviger (gitaartje erbij) of dansbaar (What About Us), maar ook de balade-achtige songs zijn vaak goed.
7
7
1
geplaatst: 14 februari 2023, 17:44 uur
esteban schreef:
Ik hoor haar het liefst wat steviger (gitaartje erbij) of dansbaar (What About Us),
Ik hoor haar het liefst wat steviger (gitaartje erbij) of dansbaar (What About Us),
Ik houd het in mijn achterhoofd voor wanneer ze de volgende keer (duurt wel nog even) voorbij komt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.