Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2023, 18:28 uur
esteban schreef:
Gotta love P!nk, wat een madam! Al 23 jaar bezig en nog steeds even relevant, imo. Trouw aan zichzelf gebleven ook als artiest en op muzikaal vlak.
Gotta love P!nk, wat een madam! Al 23 jaar bezig en nog steeds even relevant, imo. Trouw aan zichzelf gebleven ook als artiest en op muzikaal vlak.
Ik kan je verhaal wel enigszins onderschrijven maar ik wil toch wel even zeggen dat ik haar laatste single Never Not Dance Again van een zeer treurig niveau vind. Ik denk zelfs haar minste ooit.
Deze 7.25
0
geplaatst: 14 februari 2023, 18:47 uur
Mèh... 5,5
Mijn vijftienjarige zoon was wat minder genuanceerd. Halverwege het nummer binnenlopend had hij in een halve minuut zijn oordeel geveld: -1.
Mijn vijftienjarige zoon was wat minder genuanceerd. Halverwege het nummer binnenlopend had hij in een halve minuut zijn oordeel geveld: -1.
1
geplaatst: 14 februari 2023, 22:33 uur
De reusachtige frontman van Confetti's is overleden. Nuja, die waren alleen bij ons bekend, dacht ik zo. In BE haalden ze 8 keer de UltraTop met hun New Beat muziek. Maar tot mijn grote verbazing stonden ze ook twee maal in de NL TOP 40. C-Day scoorde daar het best. Hier had ik totaal geen weet van. Met The Sound of C veroverden ze blijkbaar ook Frankrijk. En zelfs Pepsi pikte een song op? Verrast. Misschien een (vrijblijvend) ideetje voor morgen?
1
geplaatst: 14 februari 2023, 22:56 uur
esteban schreef:
Misschien een (vrijblijvend) ideetje voor morgen?
Misschien een (vrijblijvend) ideetje voor morgen?
Nou vooruit dan.
2
wavanbuuren
geplaatst: 15 februari 2023, 08:54 uur
Mevrouw vanbuuren is een groot Pink fan. Voor mij betekent dit dat ik de meeste nummers iets vaker heb gehoord dan me lief is. Toch vind ik wel dat Pink een prima "Character" is binnen de troosteloze treurigheid van de afgelopen 20 jaar. Ik denk zelfs dat ze een tof wijf is (en mevrouw vanbuuren is dat ook).
6,7
6,7
2
geplaatst: 15 februari 2023, 09:07 uur
esteban schreef:
Maar tot mijn grote verbazing stonden ze ook twee maal in de NL TOP 40.
Maar tot mijn grote verbazing stonden ze ook twee maal in de NL TOP 40.
The Sound of C is groot jeugdsentiment voor mij. Ik was 10 en voor mij klonk dit toen inderdaad als "a new style of music"

0
geplaatst: 15 februari 2023, 14:39 uur
GrafGantz schreef:
The Sound of C is groot jeugdsentiment voor mij. Ik was 10 en voor mij klonk dit toen inderdaad als "a new style of music"
(quote)
Precies! Ondertussen ook wat meer over gezien en gelezen. Ze worden wat gezien als de verspreiders van die muziek en werden in zowat heel Europa opgepikt. Nice. Sound of C is legendarisch.
0
geplaatst: 15 februari 2023, 17:06 uur
P!nk scoort 5,81 en staat op plek 884.
Het moet natuurlijk geen in memoriam topic gaan worden, maar wanneer er duidelijk sympathie voor een bepaalde artiest in het topic doorspreekt dan laten we dat niet zomaar voorbij gaan.
Peter Renkens, de frontman van deze Belgische groep die slechts vier jaar bestaan heeft maar in die tijd een behoorlijke following heeft vergaard, is gisteren overleden.
Met deze song braken ze internationaal door.
1271. Confetti's - The Sound of C....
[1988, #aw5, #hp30]
Het moet natuurlijk geen in memoriam topic gaan worden, maar wanneer er duidelijk sympathie voor een bepaalde artiest in het topic doorspreekt dan laten we dat niet zomaar voorbij gaan.
Peter Renkens, de frontman van deze Belgische groep die slechts vier jaar bestaan heeft maar in die tijd een behoorlijke following heeft vergaard, is gisteren overleden.
Met deze song braken ze internationaal door.
1271. Confetti's - The Sound of C....
[1988, #aw5, #hp30]
0
geplaatst: 15 februari 2023, 17:15 uur
Tot mijn facebookfeed gisteren overspoeld werd met berichten over zijn overlijden had ik nog nooit van Confetti's gehoord. Boven de rivieren in het Hollandsche toch niet zo'n household name. Althans, niet bij mij. In die tijd zou ik een gruwelijke takkeschurft hebben gehad aan deze muziek. Nu vind ik het wel wat hebben.
Verdrietig (en kort) leven had die Peter.
6,8
Verdrietig (en kort) leven had die Peter.
6,8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.