Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2023, 17:52 uur
7,1
Stukje nostalgie ook. Had altijd het idee dat ze vier nummers/hits hadden uitgebracht met de "C" in de titel.
Stukje nostalgie ook. Had altijd het idee dat ze vier nummers/hits hadden uitgebracht met de "C" in de titel.
0
geplaatst: 15 februari 2023, 18:11 uur
Nooit dit nummer (bewust) gehoord...
Kan erger, maar nogal eentonig..
5.8
Kan erger, maar nogal eentonig..
5.8
0
geplaatst: 15 februari 2023, 20:32 uur
Meer leuk en jeugdsentiment dan echt goed. Die andere grote hit vind ik wel leuker.
6,5
6,5
2
geplaatst: 15 februari 2023, 20:32 uur
The Confetti's hebben Newbeat tot op de radio en in de huiskamer gebracht. Veel nostalgische gevoelens bij die periode, die maar twee tot drie jaar geduurd lijkt te hebben. De t-shirts vol smiley-badges, die petten, fluo zonnebril-bandjes etc. die erbij hoorden waren plots immens populair en verdwenen daarna weer even snel. Die reus met zijn militaire pakjes maakte altijd veel indruk op mij. Ik hoor het met plezier terug, want was fan. Nog steeds, die singles nooit beu geraakt, mede omdat je die zelden nog hoort. De basis voor de Belgische dance-scene, las ik elders.
8
Nog net iets beter dan C-Day. De Megamix-single was ook genieten. C in China wel nogal fout nu.
8
Nog net iets beter dan C-Day. De Megamix-single was ook genieten. C in China wel nogal fout nu.
0
geplaatst: 15 februari 2023, 21:45 uur
Het nummer kende ik van naam, maar het nummer zelf had ik klaarblijkelijk verdrongen. En terecht..
3,5
3,5
0
geplaatst: 16 februari 2023, 17:04 uur
Confetti's op plek 932 met een gemiddelde van 5,62.
De 31 jarige Raymond A. Dalton was in zijn jeugd groot fan van Fleetwood Mac en zette zijn eerste muzikale stappen als Gospelzanger.
In 2011 brak hij door toen hij mocht featuren op een Macklemore en Ryan Lewis track, maar het duurde tot 2020 eer hij eindelijk zijn eerste solo hit te pakken had.
Wij gaan echter luisteren naar zijn samenwerking met het Noorse duo Madcon.
1272. Madcon & Ray Dalton - Don't Worry
[2015, #aw25, #hp3]
De 31 jarige Raymond A. Dalton was in zijn jeugd groot fan van Fleetwood Mac en zette zijn eerste muzikale stappen als Gospelzanger.
In 2011 brak hij door toen hij mocht featuren op een Macklemore en Ryan Lewis track, maar het duurde tot 2020 eer hij eindelijk zijn eerste solo hit te pakken had.
Wij gaan echter luisteren naar zijn samenwerking met het Noorse duo Madcon.
1272. Madcon & Ray Dalton - Don't Worry
[2015, #aw25, #hp3]
0
geplaatst: 16 februari 2023, 19:06 uur
Oh, dit nummer. Ik dacht al: welk nummer houdt het een half jaar (!) vol in de Top40 en zegt mij helemaal niks. Maar dit nummer heeft NPO Radio 1 (de enige radiozender die ik luister) ook wel eens gehaald, en dat redden alleen de állerkomkommersjeelste deuntjes.
't Kan zowaar een stuk beroerder.
Leuker dan 'Happy' (maar dat kan al snel), waar ik toch een beetje aan moet denken.
5,8
't Kan zowaar een stuk beroerder.
Leuker dan 'Happy' (maar dat kan al snel), waar ik toch een beetje aan moet denken.
5,8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.