MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
6.5

6

Michael Jackson zal waarschijnlijk de best scorende artiest zijn in de top-40.

Ah dit vind ik wel cool LucM, je hebt het niet opgezocht maar laat het vanzelf voorbijkomen , nice.

7.3

Het beste was er bij Madonna al wel af in 2000, maar dit is zo slecht nog niet...

Ed 4
Madonna 3

7,6

In het Madonna-spelletje gaf ik het een paar maanden geleden een 6,8.
Daar kan ik nog steeds mee leven.

7.75

5,0

7,5

LucM schreef:
Michael Jackson zal waarschijnlijk de best scorende artiest zijn in de top-40.

Michael Jackson staat 8e (en komen we deze week dus niet tegen hier).

De beide artiesten die nog gaan komen hebben allebei slechts één keer op 1 gestaan in de top40. Best verrassend voor de best scorende artiesten.

Madonna - Music : 4,5

7,6

There's always one Kees-Jan, there's always one.....volgende keer spoiler tags gebruiken

4,5

Mensen, ontzettend bedankt voor het dagelijks stemmen. Echt fantastisch dat velen van jullie zo lang, zo vaak gestemd hebben. Op 19 januari 2020 nam ik dit topic over, we waren toen bij song nr. 138, en sindsdien heb ik dagelijks een nieuw nummer gepost. We zijn nu bij nr. 1406 en ruim 3,5 jaar verder.

Het nummer dat ik gisteren postte heeft de simpele, maar toepasselijke titel Music (6,41, plek 732) en daar draait het toch allemaal om: muziek.

Wat betreft dit topic: ik zet er een punt achter.

Dat is abrupt Shaky. En onverwacht. Is een pauze ook een optie, of ben je er klaar mee?

Ik denk dat we straks een uitleg krijgen van Shaky

Deze zag ik totaal niet aankomen! Wel dacht ik hoe houdt die Shaky dat zo lang vol? Maar ik heb geen signalen gekregen dat je er geen zin meer in had. Al kan ik me voorstellen dat je naaste omgeving daar ook iets van vindt.
Jammer vind ik overigens wel. Is het wellicht een optie, net wat Edgar oppert, om het na bijvoorbeeld 2 maanden stilte, weer op te pakken?

Ha, het is 1 apr... ah neen, 't is al juni.

Als dit inderdaad zo is, kan ik alleen maar enorm dankbaar zijn naar Shaky toe voor z'n trouwe aanwezigheid, dagelijkse inzet en het plezier dat hij ons gebracht heeft met de voortzetting van deze thread. Drie jaar en enkele maanden lang? Dat is niet niets. Thanks!

En de twee best scorende artiesten van de top 40 dan?

Jemig, Shaky, dit zag ik niet aankomen. Is er iets gebeurd dat je tot deze beslissing heeft gebracht? Ik vind het in ieder geval heel jammer, maar ontzettend bedankt voor je gigantische inzet de afgelopen jaren.

Als oplossing kan dit misschien een gezamenlijke organisatie worden, waarbij iedereen een exemplaar kan indienen?

De eerste die op een vast tijdstip post, heeft de kandidaat van de dag vast. 18u00 bijvoorbeeld. Heb je in de lopende week al gepost, moet je wachten tot 18u10 om anderen ook de kans te geven.

Zo valt de taak van deze thread niet op de schouders van één iemand en krijgt elke deelnemer eens de kans iets te plaatsen. Wie een nummer heeft gepost, moet het gemiddelde van de voorganger berekenen. Sounds fair?

Daarnaast lijkt het mij een idee om het open te trekken en ook de Belgische UltraTop, onze TOP 40, toe te laten, een groot percentage van de deelnemers is Belg. Het zou ook maken dat er nog meer keuze en variatie is. Want het draait tenslotte om de muziek, toch?

Enfin, het is slechts een suggestie.

Shaky z'n schoenen kunnen niet gevuld worden, maar proberen mag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.