Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2023, 15:11 uur
Ik was hier voor het laatst op 1 april en dan lees ik dit.
De mensen die mij kennen op musicmeter weten dat ik het liefst mijn eigen top 40 maak en dat zorgt hier voor incidenteel bezoek. Maar om deze rubriek nou om te gaan dopen tot “Ooit in mijn top 40” vind ik wel erg aanmatigend. Wel heb ik n.a.v. het beste uit mijn top 40 overwogen om een topic “nooit in de top 40” te starten. Het is er nog niet van gekomen, maar zeg nooit nooit.
Shaky, je hebt een geweldige prestatie geleverd. Uit jouw posts maak ik op dat er achter het masker van mijn meest favoriete zanger een bijzonder fraai mens schuil gaat met een geweldige kennis, een verfijnde smaak en een nog fijner karakter. Ik hoop dat ik dat mens ooit nog eens in levende lijve mag ontmoeten. Dank voor jouw inbreng in dit toch wel leuke topic.
En omdat het hier draait om de muziek:
Madonna – Music
50 jaar na moeder Teresa vind ik Madonna toch wel minder,
6
De mensen die mij kennen op musicmeter weten dat ik het liefst mijn eigen top 40 maak en dat zorgt hier voor incidenteel bezoek. Maar om deze rubriek nou om te gaan dopen tot “Ooit in mijn top 40” vind ik wel erg aanmatigend. Wel heb ik n.a.v. het beste uit mijn top 40 overwogen om een topic “nooit in de top 40” te starten. Het is er nog niet van gekomen, maar zeg nooit nooit.
Shaky, je hebt een geweldige prestatie geleverd. Uit jouw posts maak ik op dat er achter het masker van mijn meest favoriete zanger een bijzonder fraai mens schuil gaat met een geweldige kennis, een verfijnde smaak en een nog fijner karakter. Ik hoop dat ik dat mens ooit nog eens in levende lijve mag ontmoeten. Dank voor jouw inbreng in dit toch wel leuke topic.
En omdat het hier draait om de muziek:
Madonna – Music
50 jaar na moeder Teresa vind ik Madonna toch wel minder,
6
0
wavanbuuren
geplaatst: 3 juli 2023, 09:05 uur
Mijn hart huilt Shaky.
Deels van verdriet en deels van respect voor de effort die je al die jaren in dit topic hebt gestoken.
Zoals vele anderen hoop ik stiekem toch nog op een onderhandelingsronde / doorstart en / of compromis.
Hoe moet ik nu mijn werkdagen gaan beginnen? Toch niet met werken zeker?
Music van Madonna vond ik destijds wel leuk vernieuwend, maar nu weinig meer aan.
5,5 (voor wat het nog waard is
Deels van verdriet en deels van respect voor de effort die je al die jaren in dit topic hebt gestoken.
Zoals vele anderen hoop ik stiekem toch nog op een onderhandelingsronde / doorstart en / of compromis.
Hoe moet ik nu mijn werkdagen gaan beginnen? Toch niet met werken zeker?
Music van Madonna vond ik destijds wel leuk vernieuwend, maar nu weinig meer aan.
5,5 (voor wat het nog waard is

0
geplaatst: 3 juli 2023, 17:26 uur
esteban schreef:
Als oplossing kan dit misschien een gezamenlijke organisatie worden, waarbij iedereen een exemplaar kan indienen? [heel verhaal]
Shaky z'n schoenen kunnen niet gevuld worden, maar proberen mag.
Ik vind het een prima idee. Of waarom ga je niet zelf in Shaky's schoenen (proberen te) staan? Als oplossing kan dit misschien een gezamenlijke organisatie worden, waarbij iedereen een exemplaar kan indienen? [heel verhaal]
Shaky z'n schoenen kunnen niet gevuld worden, maar proberen mag.

Ik zou het in ieder geval spijtig vinden als dit spelletje nu (plotseling) wordt afgebroken.
0
geplaatst: 3 juli 2023, 22:58 uur
Dat zit er helaas absoluut niet in, om gekende redenen. Die schoenmaat is sowieso te groot voor mij en ik heb nu vaak al de grootste moeite om mijn eigen thread en alle spelletjes hier bij te houden.
Gezamenlijk is de optie als niemand het overneemt.
Gezamenlijk is de optie als niemand het overneemt.

0
wavanbuuren
geplaatst: 4 juli 2023, 15:50 uur
Ik wil best af en toe een nummertje posten als mensen het leuk vinden om door te gaan.
(hopelijk totdat shaky weer terug is
)
Dan moet ik wel eerst een domme vraag stellen:
Hoe krijg ik de youtube schermpjes het beste in een bericht zodat deze direct afspeelbaar is?
Op zich heb ik met het gooien van virtuele dobbelstenen het eerste volledig willekeurige nummer in de pen zitten (nr 25 van de top 40 van week 22 in 1993). Ik hoor wel of er belangstelling is.
(hopelijk totdat shaky weer terug is
)Dan moet ik wel eerst een domme vraag stellen:
Hoe krijg ik de youtube schermpjes het beste in een bericht zodat deze direct afspeelbaar is?
Op zich heb ik met het gooien van virtuele dobbelstenen het eerste volledig willekeurige nummer in de pen zitten (nr 25 van de top 40 van week 22 in 1993). Ik hoor wel of er belangstelling is.
1
geplaatst: 4 juli 2023, 16:31 uur
wavanbuuren schreef:
Meest rechter knop bij het posten van een nieuw bericht is 'media invoegen' (die met het liggende driehoekje). Als je daar op klikt krijg je een klein pop-up venster waar je de link van YouTube kunt plakken. Verder hoef je niets te doen, video verschijnt dan vanzelf in je bericht.
1
geplaatst: 4 juli 2023, 22:21 uur
1
geplaatst: 4 juli 2023, 22:27 uur
EvilDrSmith schreef:
4,5
Dus kom er maar in, wavanbuuren, want de eerste cijfers zijn inmiddels al gegeven.
Of shit! Moet ik wel goed kijken! Ik dacht dat je Whitney H. wilde plaatsen (vond ik voor jouw doen ook al een eh, "bijzondere" keuze), maar het is niet nummer 22, maar nummer 25. Dat is hele andere koek! Dat is gewoon een dikke, vette 10!4,5
Dus kom er maar in, wavanbuuren, want de eerste cijfers zijn inmiddels al gegeven.
Ja, kom er nu zéker maar in.

1
wavanbuuren
geplaatst: 5 juli 2023, 08:42 uur
Oke, daar gaat ie dan.
Zoals gezegd heb ik het lot, volstrekt willekeurig laten bepalen dat dit mijn eerste post wordt.
Ik had het slechter kunnen treffen.
Na het gigantische succes van "Appetite for Destruction" en het kleine uitstapje van "Lies" was het ruim drie jaar geduld hebben voor de snel groeiende schare fans.
Zelf had ik geen geld om allbei de CD's aan te schaffen en net als velen met mij heb ik uren in de platenzaak doorgebracht om te bepalen of ik "Use your Illusion" I of II zou aanschaffen. Het werd uiteindelijk de blauwe, Vandaag beoordelen we het openingsnummer.
1407. Guns 'n Roses - Civil war.
[1993 #aw6, #hp22]
Zoals gezegd heb ik het lot, volstrekt willekeurig laten bepalen dat dit mijn eerste post wordt.
Ik had het slechter kunnen treffen.
Na het gigantische succes van "Appetite for Destruction" en het kleine uitstapje van "Lies" was het ruim drie jaar geduld hebben voor de snel groeiende schare fans.
Zelf had ik geen geld om allbei de CD's aan te schaffen en net als velen met mij heb ik uren in de platenzaak doorgebracht om te bepalen of ik "Use your Illusion" I of II zou aanschaffen. Het werd uiteindelijk de blauwe, Vandaag beoordelen we het openingsnummer.
1407. Guns 'n Roses - Civil war.
[1993 #aw6, #hp22]
6
wavanbuuren
geplaatst: 5 juli 2023, 09:05 uur
Beste Mensen, hopelijk willen jullie ook meehelpen om dit topic in de geest van Shaky levend te houden door regelmatig jullie stem uit te brengen. Ik zal de schoenen nooit helemaal kunnen vullen, maar wie weet is het slechts tijdelijk en komt onze grote roerganger weer terug.
jeroentjuhh johan de witt LucM ECooper Edgar18 ArthurDZ esteban ranboy koosknook laxus11 Poeha pureshores Fathead FrodoK jordidj1 thelion Ries_72 Kees-Jan andré Titmeister Shaky Les de Groot Juul1998B vigil Ast musicfriek Johnny Marr
Zegt het gerust voort, ik ben vast wat mensen vergeten.
jeroentjuhh johan de witt LucM ECooper Edgar18 ArthurDZ esteban ranboy koosknook laxus11 Poeha pureshores Fathead FrodoK jordidj1 thelion Ries_72 Kees-Jan andré Titmeister Shaky Les de Groot Juul1998B vigil Ast musicfriek Johnny Marr
Zegt het gerust voort, ik ben vast wat mensen vergeten.
0
geplaatst: 5 juli 2023, 09:11 uur
Nog een 8 voor Music, thanks voor het vele werk dat je in dit topic hebt gestoken Shaky en veel succes wavanbuuren. Wellicht is het een idee om het Excelbestand met alle scores tot nu toe ook door te sturen ten voordele van de continuïteit?
Civil War krijgt van mij een 7,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 5 juli 2023, 09:23 uur
ArthurDZ schreef:
Nog een 8 voor Music, thanks voor het vele werk dat je in dit topic hebt gestoken Shaky en veel succes wavanbuuren. Wellicht is het een idee om het Excelbestand met alle scores tot nu toe ook door te sturen ten voordele van de continuïteit?
Dat zou me zeker enorm helpen....
0
geplaatst: 5 juli 2023, 09:41 uur
9 Geweldige single van GNR
Mooi dat dit topic in leven wordt gehouden!
Mooi dat dit topic in leven wordt gehouden!

1
geplaatst: 5 juli 2023, 09:51 uur
7,5
Deze heb ik altijd wel wat overschat gevonden, het geweldige heb ik er nooit in gehoord.
Deze heb ik altijd wel wat overschat gevonden, het geweldige heb ik er nooit in gehoord.
1
geplaatst: 5 juli 2023, 10:20 uur
Ja, ik dacht eigenlijk dat het een meer gepland afscheid was met als allerlaatste nog die themaweek met de grootste hitsmakers. Leek me ook wel een mooi einde zo, maar blijkbaar ging in 1x de stekker er uit

2
geplaatst: 5 juli 2023, 10:30 uur
GrafGantz schreef:
Ja, ik dacht eigenlijk dat het een meer gepland afscheid was met als allerlaatste nog die themaweek met de grootste hitsmakers. Leek me ook wel een mooi einde zo, maar blijkbaar ging in 1x de stekker er uit
(quote)
Aan alles komt een eind, zo ook dit topic. Respect voor Shaky dat hij het zo lang heeft volgehouden, bedankt voor de vele mooie jaren!
Blijkbaar is dat eind nog niet voor vandaag, en wat een knaller heb je uitgekozen om mee te starten, wavanbuuren! Succes!
10+
1
geplaatst: 5 juli 2023, 12:54 uur
succes wavanbuuren en fijn dat je het top40 stokje overneemt!
Wat betreft GnR, ik zat mee te deinen "Knock Knock knocking on heaven's door"
Oftewel net zoals de veelal bekritiseerde huppeldance plaatjes is GnR net zo makkelijk in herkauwen
6,7
Wat betreft GnR, ik zat mee te deinen "Knock Knock knocking on heaven's door"
Oftewel net zoals de veelal bekritiseerde huppeldance plaatjes is GnR net zo makkelijk in herkauwen
6,7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.